[szydelko] nici

1. Data: 2004-01-31 07:49:02

Temat: [szydelko] nici
Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Tak sobie czytam watek "szydelko pomozcie". Dosc duzo tam ciekawych
informacji, a watek bardzo sie rozwinal.
Od niedawna zaczelam szydelkowac i probowac robic frywolytki na igle.
I nie do konca wiem jak to z tymi nicmi jest. Robie bluzeczke, serwetke i
frywolytki. Nici wybieram bardziej na wyczucie albo co mi tam kto podsunie
:)

Moze tu sie wypowiedza osoby majace doswadczenie z nicmi (bedzie wiadomo
czego szukac) ewentualnie, jakie one sa, co mozna nimi robic, bluzeczki,
serwetki, frywolytki,aniolki,...
Ariadna
Anchor
Aida
Babylo- obrusy
Cotton Filet
Snehurke -miekka
Monika- sztywna
Perle(czeska)
--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-01-31 09:02:58

Temat: Re: [szydelko] nici
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beazuku wrote:
> [...]
>
> Moze tu sie wypowiedza osoby majace doswadczenie z nicmi (bedzie wiadomo
> czego szukac) ewentualnie, jakie one sa, co mozna nimi robic, bluzeczki,
Monike to ja zdecydowanie do miekkich nici bym zaliczyla, w prorownaiu
ze Snehurka - sztywniejsza. Z Moniki swietne bluzeczki i kamizelki wychodza
Aida -sztywna, Aida 10 doskonala(smiem twierdzic ze najlepsza) na frywolitki
Floretta - raczej sztywna, szydelkowe serwetki i z braku innych nici
takze do frywolitek

1. Data: 2004-01-31 09:04:02

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grazyna wrote:

> [...]
> frywolitki
> Floretta - raczej sztywna, szydelkowe serwetki i z braku innych nici

UUUps, z pospiechu zapomnialam sie podpisac

Grazyna zawstydzona

1. Data: 2004-01-31 10:17:49

Od: "Derella" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze tu sie wypowiedza osoby majace doswadczenie z nicmi (bedzie wiadomo
> czego szukac) ewentualnie, jakie one sa, co mozna nimi robic, bluzeczki,
> [...]

Z wymienionych nici to ja tylko uzywalam

Babylo - jest sztywnawa, nadaje sie do frywolitek i do szydelka.

A z innych to:

Mia (słowacka) - miekka, nadaje sie do szydelka. Bluzeczek nie robilam z
niej, ale mysle, ze sie swietnie do tego nadaje. Frywolitki tez z niej
robilam, ale lepiej robi sie ze sztywniejszych nici.

Maxi (turecka) - miekka, tez do szydelka jest dobra i mysle, ze swietna do
bluzeczek (bardzo mila w dotyku). Frywolitek z niej nie robilam.

Ostatnio kupilam jeszcze nici Ariadna ERA 12, bo mialy bardzo atrakcyjna
cene. Sa to nici poliestrowe i zamierzam z nich robic serwetki.

--
Pozdrawiam serdecznie
Anna z Lodzi

1. Data: 2004-01-31 13:19:43

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam serdecznie
> Anna z Lodzi
>
> Przed laty, gdy mieszkałam okresowo pod Łodzią Ariadna miała swój slep
firmowy zdaje się na ulicy Jaracza. W ubiegłym roku już go tam nie znalazłam.
Czy ktoś wie , gdzie ten sklep został przeniesiony.... a może już go zupełnie
nie ma... ania z Konstancina

1. Data: 2004-01-31 16:10:20

Od: "Derella" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
znalazłam.
> Czy ktoś wie , gdzie ten sklep został przeniesiony.... a może już go

Ja w Lodzi mieszkam dopiero od 4 lat i nie natrafilam na ten sklep na
Jaracza. W ktorym miejscu on byl?
Ktos kiedys na grupie pisal, ze sklep firmowy Ariadny jest na Niciarnianej.
Nie bylam tam jeszcze, bo mieszkam w innym koncu miasta i jest mi nie po
drodze. A nici kupuje w Hurtowni Grazka na rogu Polnocnej i Kilinskiego.

--
Pozdrawiam serdecznie
Anna z Lodzi

1. Data: 2004-01-31 17:18:54

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Moze tu sie wypowiedza osoby majace doswadczenie z nicmi (bedzie wiadomo
> czego szukac) ewentualnie, jakie one sa, co mozna nimi robic, bluzeczki,

Też zaliczam Monikę do miękkich; bardzo fajnie się nią szydełkuje.
> turecki Ałtun Basak- biała , bawełniana nitka też b. dobra
> różne odmiany Ałtuna (biała ze srebrną nitką, albo czerwona ze złotą)
świetne na bożonarodzeniowe ozdoby: gwiadki, dzwoneczki...
> Floretta jest nieco sztywniejsza, nadaje się także do frywolitek
> Alba (słowacka albo czeska, nie wiem) raczej sztywna
> kordonek Ariadny - chyba tylko na frywolitki
> Snehurka - bardzo miękka

Wszystkich nici używałam do robienia różnorakich serwetek. Do zrobienia
bluzeczki dopiero się przymierzam i szczerze pisząc, nie wiem na jaką nitkę
się zdecydować ;-)

pozdrawiam
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-02-01 12:12:23

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Anna z Lodzi
>
>Aniu- firmowy sklep Ariadny , o którym wspominałam, był tuż przy Piotrkowskiej
naprzeciwko piętrowego sklepu Magda. Wiem , że już go tam nie ma, bo parę
miesięcy temu byłam i sprawdzałam. Dzięki za namiary na hurtownię Grażka. Czy
orientujesz się, czy jest ona otwarta w sobotę? Wybieram się do łodzi i z
chęcią zajrzałabym tam. Serdecznie pozdrawiam. ania z Konstancina

1. Data: 2004-02-01 18:16:22

Od: "Derella" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> orientujesz się, czy jest ona otwarta w sobotę? Wybieram się do łodzi i z
> chęcią zajrzałabym tam. Serdecznie pozdrawiam. ania z Konstancina

Jest to bardzo duza hurtownia wiec pewnie w sobote tez pracuja :) Pamietam,
jak bylam tam pierwszy raz, to przez godzine chodzilam po hali. Jest to
hurtownia dodatkow krawieckich, wiec bylo co ogladac :)))
A jak dotarlam do kordonkow, to nie moglam sie zdecydowac, ktory wybrac :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Anna z Lodzi

1. Data: 2004-02-01 18:48:43

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beazuku" napisała:
> Moze tu sie wypowiedza osoby majace doswadczenie z nicmi (bedzie wiadomo
> czego szukac) ewentualnie, jakie one sa, co mozna nimi robic, bluzeczki,
> serwetki, frywolytki,aniolki,...

Snehurką robiłam serwetki szydełkiem. Aida jest dużo sztywniejsza
i wspaniale nadaje się do frywolitkowania.

Pozdrawiam,
Jola z Białegostku
[Jeśli chcesz do mnie napisać wyrzuć _USUN_TO_ z mojego adresu]

kapelusik na szydełku
patchwork!
xxx różne
xxx na Walentynki
xxx meil wzorki dla dzieci (są też jeżyki)