[szydelko] obrusik

1. Data: 2005-10-30 12:02:33

Temat: [szydelko] obrusik
Od: "Inez" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W koncu skonczylam;) Dlugo to trwalo ale na szczescie nie bolalo... ;) Nie
wyobrazam sobie pracy nad duzym obrusem!
Pozdrawiam weekendowo:)
Inez
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=80285&PhotoID=930126&ob=0

2. Data: 2005-10-30 12:33:06

Temat: Re: [szydelko] obrusik
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inez wrote:
> W koncu skonczylam;) Dlugo to trwalo ale na szczescie nie bolalo... ;) Nie
> wyobrazam sobie pracy nad duzym obrusem!
> [...]
Ale piekna!! Efekt niesamowity, zdradzisz jakiej grubosci nici uzylas?>

Grazyna

3. Data: 2005-10-30 12:57:21

Od: "Inez" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale piekna!! Efekt niesamowity, zdradzisz jakiej grubosci nici uzylas?>
>
> Grazyna

Dzieki;)
Nauczylam sie dlubac na kordonku KAJA z Ariadny i z niego meczylam ten
obrusik: 50tex x 3 (30g - 200m), szydelko 1,3.

4. Data: 2005-10-30 13:55:11

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W koncu skonczylam;)

Śliczny obrusik. Zazdroszczę cierpliwości i umiejętności :)

Dziunia

5. Data: 2005-10-30 15:01:37

Od: "IDA" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nauczylam sie dlubac na kordonku KAJA z Ariadny i z niego meczylam ten
> obrusik: 50tex x 3 (30g - 200m), szydelko 1,3.
Witam!
I także gratuluje!
A tak z ciekawości liczyłaś może ile Ci poszło tych kordonków na wykonanie
tego obrusika ?
Pozdrawiam
Ida

6. Data: 2005-10-30 20:19:02

Od: "Inez" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> I także gratuluje!

Dzieki

> A tak z ciekawości liczyłaś może ile Ci poszło tych kordonków na wykonanie
> tego obrusika ?

Zeszly niecale 4 sztuki;) Dopuszczalny blad to +1, na pewno nie -1.

7. Data: 2005-10-30 20:46:32

Od: "IDA" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zeszly niecale 4 sztuki;) Dopuszczalny blad to +1, na pewno nie -1.

A jak jest średnica obrusa ?... (zapomniałam się zapytać)
Ida

8. Data: 2005-10-30 20:57:37

Od: "Inez" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak jest średnica obrusa ?... (zapomniałam się zapytać)

82 cm

filet
może ktoś ma ? xxx
ten sweterek mnie dobije