[szydełko] orkiestra anielska

1. Data: 2005-09-25 11:02:39

Temat: [szydełko] orkiestra anielska
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie dziewczyny!
Właśnie przeglądam moje zbiory szydełkowych aniołków, dzwoneczków i innych
świątecznych motywów. Mam coś takiego jak Orkiestra Anielska, ale opisy
tylko do 2 pierwszych aniołków, a jest ich tam w sumie 11. Jest to jakieś
anglojęzyczne wydawnictwo, projekty aniołków Jo Ann Maxwell.. Napewno którś
z Was ma zachomikowaną całośc orkiestry. Bardzo proszę o pomoc, bo marzy mi
sie taka kapela na Święta :) Liczę na Was.
Pozdrawiam
Aga

2. Data: 2005-09-29 10:29:26

Temat: Re: [szydełko] orkiestra anielska
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę nikt tego nie ma??
Aga

3. Data: 2005-09-29 11:59:55

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam coś takiego jak Orkiestra Anielska, ale opisy
> tylko do 2 pierwszych aniołków, a jest ich tam w sumie 11.

zajrzałam do swoich zbiorków, mam te wzorki, ale podobnie jak Ty posiadam opis
do tylko dwóch aniołków i instrumentów. Nie wiem jak inne dziewczęta, ale ja
wzór wziełam z chińskiego forum i prawdopodobnie tam był niekompletny.

pozdrawiam
Kasia - Chrumcia

4. Data: 2005-09-29 12:06:07

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też miałam z chińskiego forum i pewnie faktycznie tak było. miałam
nadzieje że tylko ja tak ściągnęłam. Qrcze-szkoda, bo sa piękne. Może
spróbuję zaimprowizować i zrobić ze zdjęcia :(
Dziękuję i pozdrawiam
Aga Niepocieszona ;(

5. Data: 2005-09-29 12:28:30

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadzieje że tylko ja tak ściągnęłam. Qrcze-szkoda, bo sa piękne. Może
> spróbuję zaimprowizować i zrobić ze zdjęcia :(

Aniołki poleciały na priv.

pozdrawiam
Kasia

6. Data: 2005-09-29 12:45:43

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA" <k...@T...pl> napisał w wiadomości

> Aniołki poleciały na priv.

I niestety wróciły :(

Kasia

7. Data: 2005-09-29 12:55:24

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skrzynka na op.pl jest pusta i bez pułapek. Spróbuj prosze jeszcze raz na
adres a...@w...pl
Z góry wielkie dzięki.
Aga

8. Data: 2005-09-29 13:39:30

Od: "Beata Rz" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ja mogę prosić o schematy do tej orkiestry. Marzy mi się na choince ale
nie posiadam nic tylko zdjęcie. Podzielisz się? Będę wdzięczna.
p...@o...pl Myślę że powinno przejść.

9. Data: 2005-09-30 11:14:40

Od: "Kasia" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ja mogę prosić o schematy do tej orkiestry. Marzy mi się na choince ale
> nie posiadam nic tylko zdjęcie. Podzielisz się? Będę wdzięczna.
> p...@o...pl Myślę że powinno przejść.

Ja równiez dolanczam sie do prosby. Z góry dziękuje:)

10. Data: 2005-09-30 13:52:33

Od: agrafka <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aniołki poleciały na priv.
>
> pozdrawiam
> Kasia

Czy ja również mogę dołączyć do prośby o te aniołki
Będę bardzo wdzięczna

Z góry dziękuję

Wanda

xxx drobne motywy
(sklapy) kartoniki do nawijania muliny - szukam
[szydełko] czapki na jesien i zim
Re: Sląsk spotkanie 22 pazdziernika
(szydełko)koszyczki,szk atułki itp.