[szydelko] pacynki

1. Data: 2006-04-13 11:03:00

Temat: [szydelko] pacynki
Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny!

Wreszcie urodzilam szkraba i teraz chcialabym porobic sobie takie malutnie
pacynki na palce, tyle ze na szydelku. Mam wzory na druty, ale nie mam tak
cienkich drutow, a szydelek mam prawie pelna game :) W archiwum grupy
szukalam, ale znalazlam tylko na druty.

Jakbyscie mogly mi cos poprzesylac, to bylabym bardzo wdzieczna. Jesli ktora
z pan chce, moge podzielic sie swoimi pierdolkami dla dzieci, kocykami,
zabawkami.

Pozdrawiam serdecznie,
mati

2. Data: 2006-04-14 07:18:51

Temat: Re: [szydelko] pacynki
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MatiBaliNati wrote:
> Hej dziewczyny!
>
> Wreszcie urodzilam szkraba i teraz chcialabym porobic sobie takie malutnie

Gratulacje. Dużo zdrowia Tobie i dzidzi życzę.

Pozdrawiam
Bea

P.S. Schematów pacynek niestety nie posiadam.

3. Data: 2006-04-20 06:26:27

Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pacynki na palce, tyle ze na szydelku. Mam wzory na druty, ale nie mam tak
> cienkich drutow, a szydelek mam prawie pelna game :) W archiwum grupy

Witaj!
Gratuluję dzieciaczka! Łap chwile, kiedy dużo śpi, bo jak zacznie tuptać, to
zapomnisz jak wygląda szydełko;)
Ja właśnie teraz to przerabiam - tuptanie i... pierwszy ząbek:)

Wzorów pacynek nie mam, ale może po przejrzeniu tego albumu znajdziesz coś,
co Cię zainspiruje:)

http://joegirl.multiply.com/photos

AgaWa + Maciej (8 miesięcy:) )
GG 4624445
http://album.com.pl/album.php?id=6283

4. Data: 2006-04-20 15:24:25

Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie gratuluje szkraba :)
Niestety, szydełkowych pacynek ja też nie posiadam, ale kiedyś qpiłem sobie
książkę jak szyje sie maskotki, pacynki itp. Są tam schematy jak z materiału
uszyć właśnie takie pacynki na palce... :D Jeśli jesteś zainteresowana to daj
znać a wyśłe Ci je mailem.
Pozdrawiam.

5. Data: 2006-04-21 18:09:56

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
materiału
> uszyć właśnie takie pacynki na palce... :D Jeśli jesteś zainteresowana to

Oj, bylabym bardzo wdzieczna!!!!! :)

Dzieki wszystkim za gratulacje, Szymonek jest naprawde zlotym dzieckiem, bez
kolek, bez niepotrzebnego placzu i mam przespane noce :) Tylko sie boje,
zeby nie zapeszyc :)

Pozdrawiam serdecznie,
Mati

PS. Moge sie podzielic swoimi skarbami dla szkrabow :)

6. Data: 2006-04-21 20:11:31

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Wojtek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> sobie
> materiału
> daj
>

> Oj, bylabym bardzo wdzieczna!!!!! :)

Nie ma sprawy, ale dopiero w niedzielę po południu lub w poniedziałek.
pozdrawiam.

7. Data: 2006-04-21 21:13:39

Od: " " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
znalazlam cos takiego:
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=39308
Co prawda, nie do końca sa to pacynki, ale moze cos sie z tego da zrobic.

I jeszcze takie:
http://photo.163.com/photos/cf7707/17344179/

8. Data: 2006-04-22 11:11:46

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=39308
> Co prawda, nie do końca sa to pacynki, ale moze cos sie z tego da zrobic.

Bombowe to drugie (pierwszy link sie nie otwiera, ale poprobuje jeszcze),
tylko ze kurcze znowu na druty, a nie mam takich cienkich. Chyba czas
najwyzszy kupic :)

Dzieki wielkie,
Mati

9. Data: 2006-04-22 11:12:16

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nie ma sprawy, ale dopiero w niedzielę po południu lub w poniedziałek.
> pozdrawiam.

Dzieki wielkie i czekam :)

Mati

10. Data: 2006-04-23 20:43:39

Od: " Dremer" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MatiBaliNati <m...@g...wywalto.pl> napisał(a):

> ... pierwszy link sie nie otwiera ...

Spróbuj okreżną drogą:
http://show.7ya.ru/abc.aspx?l=H
Musisz wyszukać użytkownika: honorek, katalog: teatrzyk

XXXX
[inspiracje] haft strukturalny i quilling
Diana-dużo gazet
problem z programem
szukam schematu XXXX - komputer