[szydelko] peczek kukurydziany???

1. Data: 2004-09-14 08:48:35

Temat: [szydelko] peczek kukurydziany???
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak to zrobic?
chodzi mi dokladnie o "figure", ktora pojawia sie miedzy innymi we wzorach:
model 4 mala diana 7/03
model 9 mala diana 2/03
Zazwyczaj zaznacza sie to w schematach zamalowanym jajem ;) tzn elipsa.
Czy to jest to samo co "guzek" (tego tez nie wiem jak zrobic ;) )
Generalnie opis mam ale nic nie rozumiem :( moze znacie jakas szkolke ze
zdjeciami? albo moze jakas kolezanka z Wawy moglaby mi pokazac w realu?

Pozlecam sie Waszemu dobremu sercu i litosci ;)
--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-09-14 09:06:44

Temat: Re: [szydelko] peczek kukurydziany???
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jesli dobrze zrozumiałam, to chodzi Ci o bardzo prostą acz nitkożerną "figurę".
Są to po prostu ze 4 - 6 ( w zalezności od wzoru)półsłupki lub słupki wkłute w
to samo miejsce i razem zakończone. To znaczy nie kończysz każdego oddzielnie,
tylko zostawiasz na szydełku petelkę i z tą pętelką robisz następny. A potem
wszystkie razem ciach! Wychodzi coś na kształt bąbla o grubości zaleznaj od
ilości półsłupków (wg mnie najlepiej wyglądają słupki).
Przyjemnego dziergania
Pozdrawiam
Urszula

1. Data: 2004-09-14 09:24:27

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki serdeczne :)
nie rozumiem tylko dlaczego mnoza symbole, juz robilam taki manewr(iscie
nitkozerny ;) ) tylko byl on inaczej oznaczony-wlasnie tak jak piszesz-
slupki wklute w jedno miejsce i przerobione razem. Ale moze wtedy te wzory
ktore wymienilam nie bylyby czytelne graficznie.
Jeszcze raz dzieki za pomoc
teraz juz moge planowac zakupy niteczek bez strach, ze zabieram sie za cos
dla mnie niemozliwego ;)
--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-09-14 09:27:42

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze chodzic jeszcze o cos innego
robisz cos takiego jak gdyby slupek wielokrotnie, ale nie przerabiasz go
(przewlekasz tylko nitke przez oczko), robisz narzut, znowu przewlekasz
nitke przez to samo oczko, narzut i ponownie przewlekasz nitke przez oczko,
masz na szydelku piec petelek, wszystko przerabiasz razem, wychodzi uroczy
guzek

ciekawe czy mnie zrozumialas....

pozdrowionka
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-14 13:40:09

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

%) ale jakos sobie poradze
tak fajna spodnice musze zrobic
Dzieki Kochane!!

--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-09-14 21:09:45

Od: "basza" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam jeszcze taką instrukcję:
http://www.teddys-handarbeiten.de/xhak-gr-noppen.htm
Pozdrawiam Basza

Hardanger - komu?
(xxx) Wzory grzybów potrzebne
[szydełko]druga część schematu, ratunku!
Hurtownia z włóczkami na ul. Kartuskiej - Gdańsk - znacie ?
[szydełko] bieliźniany ananasek ;-)