[szydełko] pilnie poszukuje serwetki z zajączkami

1. Data: 2007-01-22 07:57:35

Temat: [szydełko] pilnie poszukuje serwetki z zajączkami
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tzn konkretnie chodzi o lepszy schemat, może ktoś przypadkiem zachomikował,
jestem na 200 % pewna że ją miałam chyba nawet od Pusi ale nie wiem gdzie
się ukryła no i szukam wiatru w polu:

http://img154.imageshack.us/my.php?image=zajaczekdx5
.jpg
http://img154.imageshack.us/my.php?image=zajaczeksch
ematbd0.jpg

I jak same już widzicie schemacik jest bardzo marnej jakości.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

2. Data: 2007-01-22 11:22:09

Od: "Mylum" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszło do skrzynki ;)

3. Data: 2007-01-22 11:37:50

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mylum" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
s.com...

poszło do skrzynki ;)

hmmm... a ja mam nadal skrzynkę pustą nic nie doszło, wyślij raz jeszcze na
m...@p...fm

Pozdrawiam i dziękuję
Monika z Rybnika

4. Data: 2007-01-22 13:01:11

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Mylum wrote:

> poszło do skrzynki ;)
Hej, ja też bym prosiła :) A najlepiej na fotosik i lineczkę na grupie :D
Z góry dziękuję
--
Pozdrawiam, Truscaveczka
==

5. Data: 2007-01-22 13:23:02

Od: "Lila Bohatkiewicz" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mylum" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
s.com...

poszło do skrzynki ;)

ja bym też bardzo prosila jezeli moge
pozdrawiam i dziękuję
lilka

6. Data: 2007-01-22 13:42:30

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mylum" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
s.com...

poszło do skrzynki ;)

No tak tylko to w dalszym ciągu daremny skan za mały taki sam jaki ja już
podałam.
Więc czekam w dalszym ciągu.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

7. Data: 2007-01-22 13:55:42

Od: "Mylum" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

no miałam nadzieję, że trochę lepszy, ale widocznie zmniejszyłaś
do fotosika i to mnie zmyliło
na upartego dało by sie go rozszyfrować, najgorzej z liczeniem
kropeczek...

pozdrawiam
Ania

8. Data: 2007-01-22 14:11:55

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mylum" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
s.com...
no miałam nadzieję, że trochę lepszy, ale widocznie zmniejszyłaś
do fotosika i to mnie zmyliło
na upartego dało by sie go rozszyfrować, najgorzej z liczeniem
kropeczek...

No właśnie z tym jest najwięcej kłopotu bo reszta dość czytelna najgorsze te
kropki

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

9. Data: 2007-01-22 14:42:39

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://img154.imageshack.us/my.php?image=zajaczekdx5
.jpg
> http://img154.imageshack.us/my.php?image=zajaczeksch
ematbd0.jpg

Po obróbce dzięki kochanej Dorotce R. z Wrocławia mam taki schemat:
http://img253.imageshack.us/my.php?image=zajac7da15z
c.jpg

ja go jeszcze troche wyostrzyłam i jest taki:
http://img253.imageshack.us/my.php?image=zajac7a5eb.
jpg

Dorotko jestes kochana, póki nieznajdzie się lepszy schemat mamy już coś
lepszego z czego w sumie mozna juz robic serwetke.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

10. Data: 2007-01-22 15:40:10

Temat: Re: [szydełko]Chceta to mata
Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chceta to mata oryginal:
http://glinki.com/?l=peef2e

http://glinki.com/?l=4nok75

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

xxx - pomoc - swiateczny "Kram z robotkami"
Moje prace xxx
[OT] Styczniowe spotkanie w Krakowie - fotki
xxx Dla chętnych
jeszcze raz po prosbie