[szydełko] potrzebuję pomocy

11. Data: 2005-09-13 08:53:43

Temat: Re: [szydełko] potrzebuję pomocy
Od: "Ulya" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wzięłam się za to cudo kolejny raz i dzięki Waszym sugestiom kwiatuszki
wychodzą piękne i nawet już się nie rozwiązują. Zaczęłam robić go z moheru i na
moje nieszczęście, gdy tył już miałam gotowy, przyłożyłam go do ciała - GRYZIE
NIEMIŁOSIERNIE!!! Nawet topik założony pod spód by mi nie pomógł. W życiu bym
tego nie założyła. Ale tak się uparłam, że wybrałam się do pasmanterii po
kolejną włóczkę. Znalazłam jedną taką milutką o nazwie SASANKA. Z niej zaczęłam
na nowo dziergać kwiatuszki i tak się zastanawiam (zanim znów nie dojdę do
połowy robótki) czy to dobra włóczka? Wygląda ślicznie, nie gryzie, ale jak się
będzie wyglądać po praniu? Poradźcie. A może macie inne sprawdzone
moherkopodobne? Pozdrawiam. Ulya.
Aaaa, jeszcze jedno. Ma ktoś może wykrój sweterka najbardziej zbliżonego do
tego?