szydełko-prośba

1. Data: 2005-01-10 20:14:36

Temat: szydełko-prośba
Od: "astrz" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od niedawna szydełkuje, zachęcona pięknymi wzorami jakie tu zamieszczacie.
Niestety nie znalazłam wielu serwet prostokątnych a akurat na taką mam
aktualnie chęć. Jeśli któraś z Was mogła mi coś ładnego podrzucić będę
wdzieczna.

pozdrawiam astrzyk

1. Data: 2005-01-10 21:14:04

Temat: Re: szydełko-prośba
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Proszę bardzo :)
Są serwetki okrągłe,owalne,kwadratowe i inne :)

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=40521
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=39851
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=24128

Marzena