szydelko - prosba opomoc

1. Data: 2004-06-07 12:10:03

Temat: szydelko - prosba opomoc
Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny pomozcie prosze!

Corka poprosila mnie o niebieska bluzke na szydelku z duzymi dziurami
Jeszcze neie wiem czy maja byc rekawy czy nie ..
Chodzi o to, zeby bylo widac bluzke pod spodem, czyli musi byc luzna i
cieniutka.
Mysle zrobic to po ok. 7 oczek lancuszka i w czwarte wbijac.. (nie wiem
czy dobrze wyjasnilam)

A problem mam z wloczka :(

Prosze doradzcie jaka kupic najlepiej bo nie mam o tym zielonego
pojecia.. do tej pory robilam na szydelku tylko z nici - serwety.

A przy okazji, moze juz ktoras robila cos takiego? I chcialaby sie
podzielic pomyslem? Moze moj pomysl na dziury nie est najlepszy?

Chetnie wyslucham wszelakich rad

--
pozdrawiam b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

1. Data: 2004-06-07 12:57:18

Temat: Re: szydelko - prosba opomoc
Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy cieniutka to problem, ponieważ jaka to ma być bluzka pod spodem?
A wnioskując z podanego wzoru to ma być siatka więc musiś popróbować, aby
utrzmać pion. A odnośnie materiału to również moga być nici Adrianny.
Ja dostałam z odzysku nici maszynowe i wykorzystuje je do serwetek, zrobiłam
przepiekną serwete z aplikacja wyszywaną.Nitki łacze np4, mozna mniej a
Adriana ma "10" takie grupsze, że można robić z pojedyńczej lub podwójnej
nitki.
Miłego robótkowania i poszukiwanie pomysłu.
Pozdrowienia
Anna J.

1. Data: 2004-06-07 15:40:42

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może taki wzorek? http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?
RubrID=26161&PhotoID=172900
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=26161&PhotoID=172898

1. Data: 2004-06-07 16:09:45

Od: ala3110 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A przy okazji, moze juz ktoras robila cos takiego? I chcialaby sie
> podzielic pomyslem? Moze moj pomysl na dziury nie est najlepszy?

mala podpowiedz poszla na priva :P

Alina
a...@t...pl
GG# 2870843

1. Data: 2004-06-07 16:50:10

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-06-07 14:10, bella napisał(a):

Dziewczyny!

Wielkie dzieki za podpowiedzi!
Cora wybrala sweterek od Ali:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=35320&PhotoID=269078
sciegiem jak pisalam siatkowym

Teraz pytania:

Kruszynko, na co zwrocic uwage, zeby utrzymac pion?
Nie robilam jeszcze bluzek, tylk serwety ze schematow i te mi wychodza :)
Myslisz ze z nici Ariadny nie bedzie za cienki?

Ada! wzorek jest cudny ale corka umyslala sobie wlasni taki jak wyzej i
teraz zastanawia sie czy niebieski czy moze rozowy :)))))

Dopoki sie zastanawia ja mam czas na wybranie wloczki. :)))

Prosze was nie mam zielonego pojecia jaka wloczke kupic? Na co zwrocic
uwage? Moze jakas nazwa?

Pod spodem ma byc jaks cieniutka bluzeczka na szeleczkach.

Jeszcze raz sie usmiecham do wszytskich
i pozdrawiam
b.

1. Data: 2004-06-07 20:00:38

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może tu coś znajdziesz http://onet.allegro.pl/show_user_auctions.php?
uid=1616249

1. Data: 2004-06-07 20:04:03

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może tu coś znajdziesz
http://onet.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16
16249
lub
http://www.niteczka.pl/

1. Data: 2004-06-08 10:10:28

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bella wrote:

> Dopoki sie zastanawia ja mam czas na wybranie wloczki. :)))
>
> Prosze was nie mam zielonego pojecia jaka wloczke kupic? Na co zwrocic
> uwage? Moze jakas nazwa?

Moze Monika? to niezbyt gruba bawelna, taka ciut za gruba na serwetki, ale na
bluzeczke powinna sie nadac.

Th.

1. Data: 2004-06-09 07:49:55

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz Pegasus, Cotton filet i tureckie MAXI, to są wszystko bawełniane nici,
wydaje mi się,ze na bluzkę by sie nadawały.

[xxx] french knot - szukam instrukcji
Frywolitkę zrobiłam!!! Ale numer :)
[xxx] poszukiwane
[XXX] schematy do wzorow kobiet