[szydelko] pytanie o nici

1. Data: 2005-01-02 09:32:47

Temat: [szydelko] pytanie o nici
Od: "Luiza" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was wszystkich i prosze o pomoc. Postanowilam zrobic corce kolezanki
pare ubranek dla lalki barbie, znalazlam w archiwum grupy pare fajnych
stronek wszystko ladnie wychodzi problem w tym ze mam za gruba wloczke i
ubranko wychodzi na super olbrzymia lalke barbie:( . Jaka wloczka wg. Was
byla by najlepsza ? Jak na razie uzywalam katki z niteczki. Poradzcie prosze

pozdrawiam Luiza - (w-wa)
gg:1010560

1. Data: 2005-01-02 12:24:20

Temat: Re: [szydelko] pytanie o nici
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Luiza wrote:
> [...]
> byla by najlepsza ? Jak na razie uzywalam katki z niteczki. Poradzcie prosze

Możesz spróbować najzwyklejszego kordonka Ariadny- jest dość cienki i
miękki i ma lekki połysk, więc ubranka będą fajnie wyglądać (jak dla
dziecka oczywiście ;) ) Myślę, że wszelkie niezbyt grube kordonki będą ok.
Zajrzyj na meilaodiy do działu szydełko, jest tam sporo szydełkowych
sukien dla Barbie i do FAQ- też mamy dział z ubrankami- może się przyda ;)

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2005-01-02 13:53:21

Od: "Luiza" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zajrzyj na meilaodiy do działu szydełko,

niestety mimo najlepszych checi jestem chyba z glupia zeby zrozumiec te
robaczki a nawet wyjasnienia jak sie tam zarejestrowac. tzn sama rejestracja
wg. faq przebiega pomyslnie ale zalogowac sie ni jak nie idzie :(

pozdrawiam Luiza

1. Data: 2005-01-03 09:39:52

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Luiza wrote:

> [...]
> robaczki a nawet wyjasnienia jak sie tam zarejestrowac. tzn sama rejestracja
> wg. faq przebiega pomyslnie ale zalogowac sie ni jak nie idzie :(

Ja chyba nareszcie zmoglam te chinska stronke - w moim przypadku rzecz
polegala na uzywaniu niewlasciwej przegladarki - jedyna ktora nie
zawodzi to internet-explorer

Grazyna

xxx-warto zajrzec
xxx bardzo łatwe i ładne