(szydelko) scieg na okretke

1. Data: 2005-11-19 14:20:56

Temat: (szydelko) scieg na okretke
Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
wlasnie co to takiego i jak sie robi takie cos?
w moich ksiazkach znalazlam tylko tyle ze to scieg na okretke ale ani slowa
jak go zrobic... oznacza sie krzyzykiem w kolku.
ania

2. Data: 2005-11-19 22:40:11

Temat: Re: (szydelko) scieg na okretke
Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania1161" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
slowa
> jak go zrobic... oznacza sie krzyzykiem w kolku.

Mi sie wydaje, ze to chodzi o to, ze po przerobieniu rzadka nie obracasz
robotki, tylko wlasnie robisz ja na okolo :)
Tak mi osobiscie wychodzi z mego niewielkiego doswiadczenia. Jesli sie myle
prosze o korekte :)

Pozdrawiam,
Mati

3. Data: 2005-11-20 16:52:32

Od: "ania1161" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

MatiBaliNati <m...@g...wywalto.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Mati
>
> chyba nie bo to mam w schematach gwiazdek
ania

4. Data: 2005-11-20 16:54:57

Od: "ania1161" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

no chyba ze to oznacza cos zupelnie innego, moze ktos zna (w mojej ksiazce
przynajmniej tak to opisano)
chodzi o znaczek: x w koleczku
ania

5. Data: 2005-11-20 18:22:19

Od: "Aga " <y...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania1161 <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> no chyba ze to oznacza cos zupelnie innego, moze ktos zna (w mojej ksiazce
> przynajmniej tak to opisano)
> chodzi o znaczek: x w koleczku
A co to za ksiazka???
Albo moze podaj wiecej opisu schemtau, do czego ten schemat.
Tak wyrwane z kontekstu trudno sie domyslic.

pozdr
yas

6. Data: 2005-11-21 15:31:01

Od: "ania1161" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <y...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> A co to za ksiazka???
> Albo moze podaj wiecej opisu schemtau, do czego ten schemat.
> Tak wyrwane z kontekstu trudno sie domyslic.
>
>prosze bardzo
chodzi schemaciki gwiazdek (glownie tych na kolkach) ale nie tylko
tak gdzies w i/3 strony od gory
http://ntl.narod.ru/rukodelie/snowflake/flakes2.html

7. Data: 2005-11-21 18:37:45

Od: "Aga " <y...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chodzi schemaciki gwiazdek (glownie tych na kolkach) ale nie tylko
> tak gdzies w i/3 strony od gory
> http://ntl.narod.ru/rukodelie/snowflake/flakes2.html

popatrz na zdjecia :) W tych koleczkach z gwiazdkami po prostu sa umocowane
koraliki :) Jelsi nie chcesz uzywac koralikow mozesz je zamienic na pikotki
(to te koleczka bez krzyzyka)

powodzenia
yas

8. Data: 2005-11-21 22:35:48

Od: "ania1161" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> powodzenia
> yas
>
> ja sie tam nic nie dopatruje ale pewnie sa...
w kazdym badz razie bardzo dziekuje i nie jest to juz taki problem :)
ania

9. Data: 2005-11-22 10:00:03

Od: "Aga " <y...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> umocowane

Jak zjedziesz w dol strony to tam sa takie czerwone gwiazdki, z wiekszymi
zdjeciami, tam widac te koraliki, a na schematach kolko z krzyzykiem.

> w kazdym badz razie bardzo dziekuje i nie jest to juz taki problem :)

Ciesze sie, ze moglam pomoc i zycze powodzenia w robieniu gwiazdek :)

pozdr
yas
> ania

xxx J. Clayton -Eleonor
[szydelko] Przygarne serwetke z Kramu
[druty, szydełko i niewielka ilość xxx} link
[xxx] Lanarte, świąteczne kartki
Poszukuje schematu - trzy aniolki