[szydełko]ściegi-szukam linku-Dorotka R. pomóż!

1. Data: 2004-12-15 09:26:53

Temat: [szydełko]ściegi-szukam linku-Dorotka R. pomóż!
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny! A w szczególności Dorota Ruebenbauer :)- kiedyś był podawany
link, wydaje mi się, że właśnie przez Dorotę-do strony z różnymi ściegami na
szydełku. Czy Ty Dorotko gdzieś zapisujesz te linki, które zapodajesz na
grupę? Bo wczoraj przeszukałam 9 stron z Twoimi postami, wyrzucone przez
google i nie znalazłam :(
Chyba, że to na meila było a nie na 7ya i kto inny zapodał, nie pamiętam.
Chciałam się nauczyć paru ładnych wzorków, zamiast tylko kombinacje słupków
i półsłupków :)

Pozdrawiam serdecznie
Ola/Orka
Gdańsk

1. Data: 2004-12-15 09:52:31

Temat: Re: [szydełko]ściegi-szukam linku-Dorotka R. pomóż!
Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Orka napisał:

> [...]
> Chciałam się nauczyć paru ładnych wzorków, zamiast tylko kombinacje słupków

Nie jestem Dorotką ale podaje link, z ktorego czasem korzystam
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardID=30&
ID=71373

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń [usun_to_xxx] z mojego adresu.

1. Data: 2004-12-15 10:20:29

Od: "Agami" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chciałam się nauczyć paru ładnych wzorków, zamiast tylko kombinacje słupków

A może chodzi Ci o to:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=48616

1. Data: 2004-12-15 13:22:35

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agami" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> A może chodzi Ci o to:
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=48616

Dziękuję Ci bardzo, idę się uczyć :))

Pozdrawiam
Orka

1. Data: 2004-12-15 13:22:53

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bella" <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> napisał w wiadomości
> [...]

:)))

ale podaje link, z ktorego czasem korzystam
> http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardID=30&
ID=71373

Serdeczne dzięki za pomoc :) Niestety połączenie ze zdalnym serwerem nie
powiodło się :( Sprawdzę później.

Pozdrawiam
Orka

1. Data: 2004-12-15 22:30:55

Od: "Mat" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chyba, że to na meila było a nie na 7ya i kto inny zapodał, nie pamiętam.
> Chciałam się nauczyć paru ładnych wzorków, zamiast tylko kombinacje

Może zerknij tutajhttp://www.teddys-handarbeiten.de/
Pozdrawiam Mat

1. Data: 2004-12-16 12:18:12

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny! A w szczególno?ci Dorota Ruebenbauer :)- kiedy? by? podawany
> link, wydaje mi si?, ?e w?a?nie przez Dorot?-do strony z ró?nymi ?ciegami na
> szyde?ku. Czy Ty Dorotko gdzie? zapisujesz te linki, które zapodajesz na
> grup?? Bo wczoraj przeszuka?am 9 stron z Twoimi postami, wyrzucone przez
> google i nie znalaz?am :(

niestety nie zapisuje linkow podawanych na grupe, tylko sciagam wszystko co mnie
interesuje na dysk :)
jakbys chciala jeszcze troche wzorkow, zapraszam na priv :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.za.pl

1. Data: 2004-12-16 13:53:03

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Oczywiście jak zwykle jesteście niezawodne-serdeczne dzięki!!! Tyle co
podano w zupełności mi wystarczy :)) A teraz do roboty :))

Pozdrawiam
Orka
Gdańsk

Do Moniaczka