[szydełko] serwetki

1. Data: 2004-09-22 10:58:58

Temat: [szydełko] serwetki
Od: "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Dziewczyny
Robie komplecik serweteczek pod szklanki/kubki/filizanki jako prezent dla
babci mojego meza.
Mialam zrobic tylko 6, ale tak fajnie mi sie je robi ze zrobilam 12. I tu
mam pytanie do WAS: czy pasuje dorobic do kompletu jedna wieksza taka
serwetke ??? I do czego moglaby takowa posluzyc ???
Pytam, bo poprostu nie wiem, upssss

edyta
GG 100313
http://www.szydelko.edytki.prv.pl

1. Data: 2004-09-22 11:02:50

Temat: Re: [szydełko] serwetki
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

no oczywiscie , ze pasuje!
pod imbryczek, talerz z ciastem, wazonik z kwiatami, slowem pod to co stoi
zazwyczaj na srodku stolu kiedy gospodyni kawkuje z goscmi....

pozdrawiam
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-22 11:29:19

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edytka <e...@t...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> mam pytanie do WAS: czy pasuje dorobic do kompletu jedna wieksza taka
> serwetke ??? I do czego moglaby takowa posluzyc ???

Witam!

A ja trochę z innej beczki :) po pierwsze - podziwiam, że zamiast 6 udało Ci
się zrobić 12!!! Ja tez mam zrobić coś takiego, 6 sztuk, ale jakoś nie mogę
się zmobilizować :(
Możesz zdradzić, jakie te serwetki, ewentualnie podzielić się schematem ?
Mam kilka, ale żaden nie chwyta mnie za serce...

A jak dorobisz jeszcze tą dużą serwetę, to będzie prawdziwe cudo! Babcia z
pewnością bedzie zadowolona. No i w takiej oprawie kawusia też lepiej
smakuje :)))

POzdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-09-22 12:08:30

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edytka wrote:

> [...]
> mam pytanie do WAS: czy pasuje dorobic do kompletu jedna wieksza taka
> serwetke ??? I do czego moglaby takowa posluzyc ???

No ba! jeszcze pytasz :) rob, a jak zrobisz 2, to masz 2 komplety do
obdarowania ;)

th.

1. Data: 2004-09-22 18:09:39

Od: "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie DZIEKI Dziewczyny.
Serwetunie juz gotowe :)))
Tylko zostalo je przeprac i nakrochmalic i przeprasowac. I tu moje nastepne
pytanko, jako ze nigdy nie lubowalam sie sama w serwetkach i nie robilam
przy nich, nie wiem czy prasije sie na mokro czy juz na sucho ??

1. Data: 2004-09-22 19:40:54

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej nie prasowac tylko napiac nakrochmalone i pozostawic do
wyschniecia
jak nie masz ochoty to wyprasuj wilgotne (jak juz troszke przeschna) ale
przez sciereczke

pozdrowionka
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-23 08:27:43

Od: "Liana" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edytka" <e...@t...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> mam pytanie do WAS: czy pasuje dorobic do kompletu jedna wieksza taka
> serwetke ??? I do czego moglaby takowa posluzyc ???

Schemacik z głowy czy gotowy?
Można te serweteczki obejrzeć?

Pozdrawiam
Liana
LODZ

1. Data: 2004-09-23 09:01:16

Od: "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, jak przedtem szukalam to znalazam, a teraz, przekopalam i nie
moge znalezc, zeby podac Wam link.
ALe mam zapisane w swoich zbiorach zdjecie i schemat to juz wysylam, jak
tylko mi da moj maly szkodnik, bo troche sie rozchorowal i jest marudny.

1. Data: 2004-09-24 09:58:02

Temat: Re: [szydełko] serwetki - SA JUZ NA STRONCE :)))
Od: "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jest aktualizacja mojej stronki, sa tam te serwetki, tylko przed
krochmaleniem :(((
Doszly jeszcze "druty" - to moje pierwsze prymitywne prace, szydelkowe
bluzeczki i berecik :))
Zapraszam, jakby co :))

1. Data: 2004-09-24 10:08:57

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> krochmaleniem :(((
> Doszly jeszcze "druty" - to moje pierwsze prymitywne prace, szydelkowe

Wow, ale duzo zorbilas.. i wszystko sliczne!!
interesuje mnie z czego jest ten fioletowy golfik?? - jest bardzo ładny...
no i ananaski.... super! i bluzeczka w fale ...
Gratuluje!!!

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

Test programu AnoMail