[szydełko] skręcający się kordonek

1. Data: 2004-07-06 12:34:01

Temat: [szydełko] skręcający się kordonek
Od: "Bebe" <b...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zakupiłam ostatnio kordonek Ariadny (taki duży kłębek, nitka dosyć mocno
skręcona), dosyć cieńki i zaczęłam robić serwetkę. Mam jednak mały problem:
kordonek w trakcie robienia bardzo się skręca co utrudnia trochę pracę. Czy
jest na to jakiś sposób?
Pozdrawiam z deszczowych Tychów
Bebe

1. Data: 2004-07-06 15:53:34

Temat: Re: [szydełko] skręcający się kordonek
Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj miałam to samo. Niestety jedyny sposób na to jest następujący:
należy za pomocą szpilki lub igły przyczepić nitkę do szpulki, następnie
unieść robótkę do góry w taki sposób, żeby szpulka swobodnie się kręciła i
wtedy nitka sie odkręci.
Powodzenia

1. Data: 2004-07-07 19:44:17

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
problem:
> kordonek w trakcie robienia bardzo się skręca co utrudnia trochę pracę.

Wiesz, też kiedyś o to pytałam. Krysia podała dobry sposób, często go
stosuję. Ostatnio wymyśliłam, żeby włożyć motek do miseczki albo koszyczka,
tylko położyć "na boku", wtedy dość łatwo wyciągnąć nitkę, mniej się skręca.
Sprawdziłam, stosuję, działa.

Pozdrawiam
Ela

[OT]chciałam się przywitać :)