[szydelko] spodnie !

11. Data: 2005-06-29 20:15:47

Temat: Re: [szydelko] spodnie !
Od: "ania1161" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA <k...@T...pl> napisał(a):

> Te drugie spodnie, a własciwie cały komplet był w którymś polskim wydaniu
> Swetrów.
>
>a czy tegorocznych, kojarzysz moze cos wiecej lub ktos?
ania

12. Data: 2005-06-30 06:58:43

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania1161" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ania

Raczej rocznik 2003. Mam ten numer w domu ale mam też sklerozę ;) ........

Kasia

13. Data: 2005-06-30 15:28:55

Od: "ania1161" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej rocznik 2003. Mam ten numer w domu ale mam też sklerozę ;) ........
>
> Kasia
>
>a czy moge sie do ciebie usmiechnac jak bedziesz miala wolna chwile ?
:-))))))))))))))))))) albo podaj prosze wydawce to sprobuje sobie odszukac w
archiwum, jesli bedziesz mogla to bardzo prosze
ania

14. Data: 2005-07-04 08:05:23

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wydaniu

Odnalazłam - Swetry nr 6-7 z roku 2003. Mogę zeskanować.

Kasia

Majowe Słońce- xxx
propozycja z "Gazety wyborczej"
xxx - iberyjskie klimaty budowlane