szydelko stokrotki

1. Data: 2007-02-07 18:53:46

Temat: szydelko stokrotki
Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kobitki pomozcie mi to przetlumaczyc,znaczy sie 15 okrazenie sa takie
listeczki ktorych nie umiem po angielsku
zruzumiechttp://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?R
ubrID=84173&PhotoID=838483&ob=0
pomozcie prosze
kasias

2. Data: 2007-02-07 18:54:29

Temat: Re: szydelko stokrotki
Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kasias napisał:

> kobitki pomozcie mi to przetlumaczyc,znaczy sie 15 okrazenie sa takie
> listeczki ktorych nie umiem po angielsku
> [...]
poprawiam linka

3. Data: 2007-02-07 19:17:44

Od: " " <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasias <k...@i...pl> napisał(a):

> kobitki pomozcie mi to przetlumaczyc,znaczy sie 15 okrazenie sa takie
> listeczki ktorych nie umiem po angielsku
> [...]
wg mnie to listki robisz ze słupka nawijanego tyle razy ile jest
narysowanych poprzecznych kresek , a potem listki wychodzą z jednego miejsca-
wierzchołka słupka.I zwróć uwagę , że 1-część jest 4xnawijana , potem 3x ,
potem 2x. to po zrobieniu daje różne wysokości słupków i tworzy owal lista.
Następnie robisz 2-gi i trzeci listek , ale zwracaj uwagę na poprzeczki-
tzn.ilość nawijań na szydełko. Spróbuj.Powodzenia.EWA

4. Data: 2007-02-08 08:21:59

Od: "Mylum" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

najpierw robisz słupek 6-krotny
potem słupek 3-krotny - wbijasz szydełko w nóżkę słupka 6-krotnego, na
wysokości 3 nawinięcia (tak żeby na dole został "podwójny" słupek)
potem jeszcze robisz słupki podwójny, zwykły i tzw hdc (czyli
półsłupek z narzutem) w to samo miejsce, co potrójny
----wszystkie niewykończone, przerabiasz razem (nie wiem czy wszystkie
na raz, czy po dwa oczka - coś w tym opisie takiego jest - 2 by 2)

następnie odpowiednią ilość oczek łańcuszka i następne dwie grupy
słupków (przedzielone oczkami łańcuszka) - w o samo miejsce na słupku
6-krotnym

no jeszcze po drodze, przyczepiasz oczkami ścisłymi do poprzedniego
motywu ;)

to nie jest wcale takie trudne, tylko opis skomplikowany ;)

pozdrawiam
A.

5. Data: 2007-02-08 11:53:40

Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mylum napisał:
> [...]
> motywu ;)
>
> to nie jest wcale takie trudne, tylko opis skomplikowany ;)

juz sama pokombinowalam wczoraj,dzieki Ci dobra kobieto bo utwierdzilas
mnie w tym ze dobrze zrobilam ,prawie dobrze ;)
kasias

dzis mam sporo szczęscia:)))
jajka wielkanocne
xxx kwiaty lanarte szukam
[OT calkiem] usmiech na szary dzien :-))))
książki i gazetki szydełkowe "drutowe" i nie tylko