[szydełko] sukienka - pomózcie

1. Data: 2007-01-19 11:55:08

Temat: [szydełko] sukienka - pomózcie
Od: "Mimi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
I od razu błagam pomóżcie!!
Od dłuższego czasu sobie przeglądam rózne stronki i szukam
schematów na sukienki. A to dlatego, że postanowiłam na swoim
ślubie w takowej wystapić (do ślubu jeszcze kaaawał czasu, ale
chcę zdążyć na czas ;) ). No i w trakcie poszukiwań trafiłam na
to cudo:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8f19840f73
10f37d.html

I teraz błagam, może macie pomysł jak to zrobić. Bo sukienka mnie
tak urzekła, że innej nie chcę tylko tą dlatego liczę na pomoc
mądrzejszych i zdolniejszych ode mnie w rozpisaniu wzoru :D.

Pozdrawiam,
Mimi

2. Data: 2007-01-19 12:21:40

Temat: Re: [szydełko] sukienka - pomózcie
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-01-2007 o 12:55:08 Mimi <a...@w...pl> napisał:

> [...]
> tak urzekła, że innej nie chcę tylko tą dlatego liczę na pomoc
> mądrzejszych i zdolniejszych ode mnie w rozpisaniu wzoru :D.

akurat dzisiaj natrafilam (dzieki Monice z Rybnika) na foto, opis i
schemacik bluzki baaardzo podobnej do gory sukienki, moze sie przyda:
http://szort.pl/u8ij0
http://szort.pl/qe4mx

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: http://wroclawianki.art.pl

3. Data: 2007-01-19 12:39:31

Od: "Mimi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Ruebenbauer napisał(a):

> [...]
> >

> akurat dzisiaj natrafilam (dzieki Monice z Rybnika) na foto, opis i
> schemacik bluzki baaardzo podobnej do gory sukienki, moze sie przyda:

Kobieto Kochana!! Toż to pomnik Ci wystawić to mało :D .
Pewnie, że się przyda, przecież góra to to samo, tylko te ananaski
"chudsze zrobić" i jak znalazł..... No to mam już górę... Teraz
jeszcze tylko jak ten dół wykombinować żeby takie falbanki
powychodziły? - oto jest pytanie...

No I jeszcze raz Tobie Dorotko pokłon do samej ziemi i Monice z
Rybnika też ( w koncu dzięki niej trafiłaś na schemacik ;) )...

4. Data: 2007-01-19 12:45:57

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-01-2007 o 13:39:31 Mimi <a...@w...pl> napisał:

> [...]
>
> No I jeszcze raz Tobie Dorotko pokłon do samej ziemi i Monice z
> Rybnika też ( w koncu dzięki niej trafiłaś na schemacik ;) )...

Monice pomnik Monice!!! :)))
a dol mozesz zgapic z jakiejs serwetki okraglej, wtedy bedzie wychodzic
falbanka:)

5. Data: 2007-01-19 12:47:46

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-01-2007 o 13:45:57 Dorota Ruebenbauer <d...@w...pl> napisał:

10f37d.html

> Monice pomnik Monice!!! :)))
> a dol mozesz zgapic z jakiejs serwetki okraglej, wtedy bedzie wychodzic
> falbanka:)

aha no i mysle, ze lepiej bedzie ten dol robic od gory.... wtedy latwo
skrocic, czy wydluzyc kiecke w razie potrzeby :)

6. Data: 2007-01-19 12:50:17

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimi wrote:
<ciach>
> No to mam już górę... Teraz
> jeszcze tylko jak ten dół wykombinować żeby takie falbanki
> powychodziły? - oto jest pytanie...

A skąd masz to foto sukienki? Z jakiegos katalogu, strony ?
Bo moze da sie powiekszyć dół kiecy i sie przyjrzeć tym "ogonom", żeby
cos wykombinować.
Czy masz tylko takie?

Też mi się baaardzo spodobała :)
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

7. Data: 2007-01-19 12:54:11

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-01-2007 o 13:50:17 kroowka <k...@w...pl> napisał:

> [...]
>>
> A skąd masz to foto sukienki? Z jakiegos katalogu, strony ?
> Bo moze da sie powiekszyć dół kiecy i sie przyjrzeć tym "ogonom", żeby

Wiecie co... przyjrzalam sie tym ogonom na powiekszeniu i wydaje mi sie,
ze tam jest poprostu wecej oczek łancuszka idących od srodka ananaska....
i dlatego sie taka fana falbanka robi :)

8. Data: 2007-01-19 12:57:44

Od: "Mimi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze tam jest poprostu wecej oczek łancuszka idących od srodka ananaska....
> i dlatego sie taka fana falbanka robi :)

No właśnie dokładnie to samo miałam pisać :D. Wręcz spod palców
mi to wyjęłaś. Zaraz zabieram szydełko w dłoń i dalejże
próbować...

9. Data: 2007-01-19 13:00:30

Od: "Mimi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka napisał(a):
> [...]
> >
> A skąd masz to foto sukienki? Z jakiegos katalogu, strony ?
> Bo moze da sie powiekszyć dół kiecy i sie przyjrzeć tym "ogonom", żeby

A sukieneczkę znalazłam o tutaj:

http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=346
24&PhotoID=745983

Tam w ogóle w tym w albumie jest sporo ładnych rzeczy :).
Pozdrawiam,
Mimi

10. Data: 2007-01-19 13:01:16

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-01-2007 o 13:57:44 Mimi <a...@w...pl> napisał:

> No właśnie dokładnie to samo miałam pisać :D. Wręcz spod palców
> mi to wyjęłaś. Zaraz zabieram szydełko w dłoń i dalejże
> próbować...

z czego to bedziesz dziergac? i jakim szydlem?

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: http://wroclawianki.art.pl