[szydełko]sweterki dla dzieci

1. Data: 2004-10-18 07:56:22

Temat: [szydełko]sweterki dla dzieci
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szukam schematów i wzorów na sweterki dla dzieci.
Być może temat już się pojawił,ale ja jeszcze nic nie znalazłam na szydełko :(

Jeśli któraś z was szydełko-maniaczek :) posiada coś w swoich archiwach to
byłabym ogroooomnie wdzięczna.

Pozdrawiam i bardzo szeroko się do was uśmiecham :))

Marzena z Knurowa

1. Data: 2004-10-18 08:18:30

Temat: Re: [szydełko]sweterki dla dzieci
Od: "Joanna Nowacka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena <k...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> byłabym ogroooomnie wdzięczna.
>
> Pozdrawiam i bardzo szeroko się do was uśmiecham :))

Marzena, a o jakie duze dzieci Ci chodzi? :) Bo ja ostatnio szukalam
sweterka dla takiego malucha 0-6 miesiecy i sporo znalazlam, wiec moge sie
podzielic :)
Znalazlam tez taka strone:
http://www.bevscountrycottage.com/winter.html#SWEATE
RS

Moze tutaj cos wybierzesz

Pozdrawiam
Asia, Holandia

1. Data: 2004-10-18 08:20:52

Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> Szukam schematów i wzorów na sweterki dla dzieci.
> Być może temat już się pojawił,ale ja jeszcze nic nie znalazłam na
> [...]
http://www.petli.sitecity.ru/ltext_2009003214.phtml?
p_ident=ltext_2009003214
.p_2009003400
Może tu coś znajdziesz
Pozdrawiam Iza
http://www.album.com.pl/album.php?id=6397

1. Data: 2004-10-19 09:09:54

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> szydełko :(

> Marzena, a o jakie duze dzieci Ci chodzi? :) Bo ja ostatnio szukalam
> sweterka dla takiego malucha 0-6 miesiecy i sporo znalazlam, wiec moge sie
podzielic :)

Mój synek ma 4 lata,ale mogą być też mniejsze ...koleżanki też mają małe i
większe dzieci :))

xxx na poduszkę dla chłopaka
[szydełko]dzwonki szydełkowe
[szydełko]dzwonki szydełkowe