[szydelko] szalik w paski z fredzlami

1. Data: 2004-09-27 17:22:13

Temat: [szydelko] szalik w paski z fredzlami
Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam wzoru na długi, miły szydełkowy szalik w poprzeczne paski.
Najchętniej z frędzlami. Możecie mnie poratować wzorem?

Honorata O.

1. Data: 2004-09-27 17:35:01

Temat: Re: [szydelko] szalik w paski z fredzlami
Od: "Ela" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo to ważne!!!
Ela

1. Data: 2004-09-27 17:47:03

Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie nie mam pojęcia. Potrzebuję pomocy kolorowo wzorkowej.
To ma być szlik pasujący do czarnej kurtki więc kolory raczej jasne, może
coś z pasteli. Jedno czego jestem pewna to to, że nie lubię czerwonego.

Honorata

1. Data: 2004-09-28 09:56:46

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Honorata wrote:

> Szukam wzoru na długi, miły szydełkowy szalik w poprzeczne paski.
> Najchętniej z frędzlami. Możecie mnie poratować wzorem?

Obejrzyj posiadane gazetki ze wzorami szydelkowymi + zasoby sieciowe,
wybierz ten, ktory ci sie podoba, najlepiej taki 1-2 rzedowy (wiekszosc
bluzeczek jest przeciez robiona z takich prostych wzorow, nawet jak
zrobisz calosc polslupkami i wloczka bedzie ladna, to tez bedzie ladnie.
Z tego, co widze na ulicy, teraz nosi sie szaliczki z cienkich
kolorowych paseczkow, wiec po jednym rzedzie w kazdym z kolorow bedzie
ok), dobierz kolory (ja tez nie lubie czerwieni, i tez lubie czern, wiec
wzielabym ze dwa odcienie bezu, lub bez i braz + bialy lub blekitny,
moze nawet pomaranczowy, ale w takiej tonacji ,,ceglastej''). No i
robisz - w kazdym z kolorow w ukladzie dowolnym wzor na dlugosc szala,
po zrobieniu dolaczasz dluuugie fredzle dopasowujac kolor fredzli do
koloru, do ktorego dany fredzel ma byc doczepiony. Ja tak wlasnie
zrobilam swoj szal :)

pozdrawiam
Th.

[druty] sukienka