szydełko - szukam schematów dzwonków

1. Data: 2003-07-04 20:13:04

Temat: szydełko - szukam schematów dzwonków
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Poszukuję dla koleżanki dzwonków szydełkowych. Proszę o jakich schemat lub
adres stronki.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-07-04 21:30:29

Temat: Re: szydełko - szukam schematów dzwonków
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję dla koleżanki dzwonków szydełkowych. Proszę o jakich schemat...

Wysłałam na priva co miałam.

Pusia( z zielonego jak mundur wojskowy Bialegostoku)

1. Data: 2003-07-04 21:49:46

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wysłałam na priva co miałam.

Ślicznie dziękuję w imieniu stynki, bo to dla niej. Czy ktoś jeszcze
pamięta stynkę?
Pozdrawia wszystkich bardzo serdecznie.

Ja też pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-07-04 21:59:15

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ślicznie dziękuję w imieniu stynki, bo to dla niej. Czy ktoś jeszcze
> pamięta stynkę?
> Pozdrawia wszystkich bardzo serdecznie.

Pmieta,pamieta...... i chyba moge napisac w imieniu wszystkich co Ja
pamietaja ze rowniez pozdrawiamy:)))

Pusia

DMC- wystawa w Sopocie
festiwal robótek w Lublinie
[druty] pierwsza bluzeczka - jaka wloczka ?
Re: gakongi na meila
wystawa we Wroclawiu