szydelko- szukam schematu

11. Data: 2006-06-09 14:13:27

Temat: Re: szydelko- szukam schematu
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e68mme$oi9$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

Mnie tez sie dwa obrazki nie sciagnely czy ktos moglby podeslac?

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

12. Data: 2006-06-09 14:21:34

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Jun 2006 16:13:27 +0200, "Monika z Rybnika"
<m...@p...fm> napisał(a):

>Użytkownik "kroowka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
>>

>Mnie tez sie dwa obrazki nie sciagnely czy ktos moglby podeslac?

Zdaje mi się, że tam właśnie są opisy do tych dwóch modeli (notabene
najfajniejszych w całym magazynie:), więc jeśli ktoś jakimś cudem do
nich dotarł, to ja też poproszę.

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN
Zmień "whatever" na "o2"

Jak zrobić
overlock- POMOCY
Prosba...