[szydełko] też się pochwalę bikini 3 częściowym

1. Data: 2006-07-21 08:44:48

Temat: [szydełko] też się pochwalę bikini 3 częściowym
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Robiłam to bikini na zamówienie z Alminy: turkus i biały, szydełko 2,1 mm,
poszło nie całe 150 g wszyskiego czyli (100g turkusu i 50 g białego),
wzorowałam się na tym zdjęciu:
http://img135.imageshack.us/my.php?image=bezowoczeko
ladowezg5.jpg
chodzi o wykończenie i stanik, a tu chodziło o wzór z majtek:
http://img139.imageshack.us/my.php?image=turkusowobi
a322ehn5.jpg

A moje bikini wyglada tak:
http://img144.imageshack.us/my.php?image=bikinimajtk
iprzdxs7.jpg
http://img95.imageshack.us/my.php?image=bikinimajtki
ty322nw6.jpg
http://img149.imageshack.us/my.php?image=bikinistrin
giprzdee9.jpg
http://img149.imageshack.us/my.php?image=bikinistrin
gity322ij4.jpg
http://img214.imageshack.us/my.php?image=manekinmajt
kiprzdnb4.jpg
http://img225.imageshack.us/my.php?image=manekinmajt
kity322cm2.jpg
http://img225.imageshack.us/my.php?image=manekinstri
ngiprzdve9.jpg
http://img95.imageshack.us/my.php?image=manekinstrin
gity322ca4.jpg

A tu poniżej serwetka robiona na imieniny ciotki, robiona w przerwach miedzy
bikini, bo prucia bylo przy majtkach co nie miara a serwetka byla odskocznia
i uspokajala no i skonczona bardzo szybciutko, wielkosc serwetki 30 cm x 36
cm:
http://img225.imageshack.us/my.php?image=serwetkanai
mieninkini2.jpg

i jeszcze jedna serwetka:
http://img140.imageshack.us/my.php?image=serwetkaana
naskixh0.jpg
Ma wymiary 37 cm na 86 cm robiona z białej HEMERY szydełkiem 1,75 mm
świetnie leży na mojej ławie co widac na zalaczonej fotce.

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

2. Data: 2006-07-21 09:12:21

Temat: Re: [szydełko] też się pochwalę bikini 3 częściowym
Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Brawo Moniczko, dla mnie rewelacja!!!!!
Wzorowałaś się tylko na zdjęciu, czy może masz schemat. Bo ja
niestety muszę mieć wszystko wyliczone :-(, więc jeżeli masz jakiś
schemat to... będę wdzięczna.
Pozdrawiam
Ania

3. Data: 2006-07-21 19:40:21

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Monika z Rybnika napisał(a):
> Robiłam to bikini na zamówienie z Alminy: turkus i biały, szydełko 2,1 mm,
> poszło nie całe 150 g wszyskiego czyli (100g turkusu i 50 g białego),

Fajny ;)

Co to za wloczka ta Almina ?

Pozdrawiam
Asia
www.sieporobilo.acubenes.net

4. Data: 2006-07-21 20:39:18

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ta włoczka to 100% bawełna
http://www.niteczka.pl/product_info.php?products_id=
68 cieńsza od Camilli
super sie z niej robi i nawet wydajna jest i kolorki ma ładniutkie -
osobisciepolecam bardziej jak camillę, bo delikatniejsza .

5. Data: 2006-07-21 20:45:08

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No niestety wzorowalam sie na zdjeciu i probowalam robic podobnie stad tyle
tego prucia bylo, ale jak wpiszesz w archiwum to jest cala masa schematow do
bikini nawet podobnych, poza tym zrobilam tak wyrazne fotki ze co nieco da
sie rozszyfrowac z fotki a schematu nie mam, robione wszystko bardziej na
wyczucie i tyle (nie mialam czasu na schematy bo czas gonil) no i na miare
bo procz manekina byla modelka podobnej budowy.

[...]

Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

[...]

[chwale sie] Top-bikini ;-)
[ot] - ratunku, nie mam paska adresu w Explorerze
verena - swetry dla mezczyzn
[szydelko] nowe bluzeczki, zapraszam do poogladania :)))
xxx SC Hummingbird - linki