[szydelko] top wykonczenie

1. Data: 2005-07-18 09:06:07

Temat: [szydelko] top wykonczenie
Od: bella <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dziewczyny blagam o pomoc.
Skonczylam tn topik http://img125.imageshack.us/img125/2880/4z3zo.jpg
Nie wiem jak go wykończyć.
Nie ma schematu jak wykończyć tylko opis.
Bardzo prosze tych to już robili, wytlumaczcie mi to łopatologicznie po
polsku jak ładnie wykończyć ten topik.

pozdrawiam
b.

2. Data: 2005-07-18 09:46:41

Temat: Re: [szydelko] top wykonczenie
Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
ja robiłam ten top w zeszłym roku, mam opis po polsku.
Wykończenie, tzw. muszelki: 1 ocz. łań. początkowe, *2. ocz. łańc., 4 o.
ominąć, w następne o 1 półsłupek, od * powt.
Dolny brzeg wykończyć 1 okr. o. ścisłych i muszelek. Górny brzeg wykończyć 1
okr. muszelek.

Pozdrawiam,
Artsajke

3. Data: 2005-07-18 10:08:07

Od: bella <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a...@g...SKASUJ-TO.pl napisał:

> [...]
> ominąć, w następne o 1 półsłupek, od * powt.
> Dolny brzeg wykończyć 1 okr. o. ścisłych i muszelek. Górny brzeg wykończyć 1

ale jestes kochana...
Czyli tylko 1 polslupek?
Bo mi tam wygladalo na 3 ...
i myslalam ze tam jest 1 polslupek, slupek, polslupek i 2 oczka lancuszka.
dzie wiec skoncze :)

pozdrawiam
b.

4. Data: 2005-07-18 10:36:51

Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojej, chyba jedną linijkę zgubiłam przy przepisywaniu, sorry.
Wykończenie, tzw. muszelki: 1 ocz. łań. początkowe, *2. ocz. łańc., 4 o.
ominąć, w następne o. 1 półsłupek, 1 słupek, 1 podwójny słupek, 1 słupek, 1
półslupek, od * powt.
Dolny brzeg wykończyć 1 okr. o. ścisłych i muszelek. Górny brzeg wykończyć 1
okr. muszelek.
Teraz sprawdziłam co napisałam i jest o.k. ;-)

Artsajke

5. Data: 2005-07-18 11:09:07

Od: bella <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> okr. muszelek.
> Teraz sprawdziłam co napisałam i jest o.k. ;-)

wielkie dzieki !
tak mi wlasnie cos nie pasowalo :)
Jak skoncze to sie pochwale :)

pozdrawiam serdecznie
b.

6. Data: 2005-07-18 11:12:17

Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak skoncze to sie pochwale :)

Koniecznie! Ja się już swoim chwaliłam ;-)

Artsajke

7. Data: 2005-07-18 21:24:40

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nooooooo! Kochane!
Jak nie podacie jakiego linka do schematu na niego to uschne!!!
Bedziecie mnie mialy na sumieniu!
Ogrooomnie mi sie podoba!!!
Bardzo prosze...

Joe

8. Data: 2005-07-19 07:11:13

Od: bella <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joe napisał:

Moge wyslac na maila ale mam po rosyjsku :(

Topik skonczony, wyprany i schnie :)

Powiem tak.
Zrobilam go z fioletowej Falki.
Teraz zaluje, mysle, ze jednak biala bawelna dodaje mu uroku.
Na zdjeciu topik jest taki "dostojny" :)
Moj jest taki.. do chodzenia :)

Ale mam tyle białych rzeczy, że chcialam w koncu zrobic coś kolorowego :)
Szkoda tylko, że jednak nie wybrałam bawełny.
Może jutro zrobię zdjęcie to sami zobaczycie.

pozdrawiam i jeszcze raz artsajke dziekuję za pomoc przy wykończeniu
b.

9. Data: 2005-07-19 08:42:49

Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joe <j...@k...pl> napisał(a):

> Nooooooo! Kochane!
> Jak nie podacie jakiego linka do schematu na niego to uschne!!!
> [...]
To może się wstrzymaj na razie z tym usychaniem :)
http://www.uzelok.ru/kupalniki_item593.html

Artsajke

10. Data: 2005-07-19 12:49:44

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To może się wstrzymaj na razie z tym usychaniem :)
> http://www.uzelok.ru/kupalniki_item593.html
>
> Artsajke

Wielkie dzieki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joe

[szydełko] Ambitny plan. Z czego garsonkę?
[szycie] Aaaaale sukienka !!!
Nie widzę "to i owo o kordonkach"
patent na bambusowe uchwyty do torebek
moje prace