szydełko - ucze sie i potrzebuje pomocy

1. Data: 2005-07-21 07:37:27

Temat: szydełko - ucze sie i potrzebuje pomocy
Od: "Magda " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
Jako nowa nie powinnam zaczynac od prośby, ale mam nadzieję że nikt nie będzie
miał przeciwko i z chęcią mi pomozecie. Czytam Was od dawna i wiem że
jesteście super.
Postanowiłam zacząć szydełkować i ....... potrzebuję jakiś porad, znalazłam u
Was kurs frywolek, robótek na drutach itd ale nie znalazłam kursu szydełkowania...
Może mi podpowiecie gdzie mogę coś takiego znaleźć ...

Pozdrawiam słonecznie
Magda

2. Data: 2005-07-21 08:59:05

Temat: Re: szydełko - ucze sie i potrzebuje pomocy
Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szydełkowania...
> Może mi podpowiecie gdzie mogę coś takiego znaleźć ...

Chocby tutaj
http://www.maranta.neostrada.pl/podstawy_szydelko.ht

Weronika

3. Data: 2005-07-21 09:29:09

Od: "Mimi X" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz w FAQ:
tu jest dużo fajnych linków

4. Data: 2005-07-21 11:00:58

Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mimi X" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Zobacz w FAQ:
> http://www.killfile.pl/faq/pl.rec.robotki-reczne.htm
> tu jest dużo fajnych linków

np ten http://www.stitchguide.com/ dla mnie super.. są filmiki video
fajna sprawa.....

Pozdrawiam i powodzenia
Sinka

5. Data: 2005-07-21 11:34:24

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda " wrote in message news:dbnjbn$4b2$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
szydełkowania...
| Może mi podpowiecie gdzie mogę coś takiego znaleźć ...

Wysłałam na priv to co miałam. Mam jeszcze książkę "300 wzorów
szydełkowych", ale
zajmuje 20MB, jeśli ktos chce to mogę spróbować gdzieś wystawić.

Bożenka :)
słoneczna miodzio dziewczyna

6. Data: 2005-07-21 11:41:53

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena wrote:
> Wysłałam na priv to co miałam. Mam jeszcze książkę "300 wzorów
> szydełkowych", ale
> zajmuje 20MB, jeśli ktos chce to mogę spróbować gdzieś wystawić.

Chce chce. Jesli dasz rade to moze podziel na kilka partii albo na dwa.

Zazula

7. Data: 2005-07-21 12:47:33

Od: "antosia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
takie duze pliki fajnie przechodza przez Skype.

pozdrawiam serdecznie
antosia

8. Data: 2005-07-21 15:17:03

Od: "Magda " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena <b...@s...pw.edu.pl> napisał(a):

> [...]
> szydełkowych", ale
> zajmuje 20MB, jeśli ktos chce to mogę spróbować gdzieś wystawić.

Gdybym mogła Cię prosić o wysłanie jej na adres m...@m...com.pl, tam mam
nieograniczoną skrzynke i napewno dojdzie to będzie super

Dzięki z góry

9. Data: 2005-07-22 05:31:17

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula <z...@W...pl> napisał(a):

> Chce chce. Jesli dasz rade to moze podziel na kilka partii albo na dwa.
Jak masz mozliwosc wystawienia na ftp, byloby chyba najlepiej. Jesli nie... No
coz - mozna podzielic na czesci iw ysylac. Tylko uwaga, mimo duzych skrzynek
niektore konta nie przyjmuja przesylek wiekszych od (tu wstaw limit :) ).
Ja z reguly dziele rarem na czesci 1.4 megsa i wysylam w mailu gora dwie takie
czesci. Moj rekord wysylanech plikow w ten sposob to 30 :D

pozdr
yas

10. Data: 2005-07-22 09:38:44

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szydełkowych", ale
> zajmuje 20MB, jeśli ktos chce to mogę spróbować gdzieś wystawić.

CZy mogłabym delikatnie poprosić o podpowiedz gdzie taką książkę mogę dostać
(konkretnie chodzi mi o jakiś link).

Przepraszam za trochę bezczelne pytanie ....

xxx religijne i konie
[ot] troszke wakacyjnie
Krakowianki szydełkujące
XXX - kwadratowe tamborki - cd