[szydelko - wielkanoc] mama kura sie dokonala

1. Data: 2004-03-30 10:54:10

Temat: [szydelko - wielkanoc] mama kura sie dokonala
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwoka to raczej, hihihi
Lezy w albumiku" Wielkanoc"
A ja ide przelac kure na papier, przepis ten moze sie zeskanowac, ale jak
maz wroci, albowiem skaner padl, nie wytrzymal kwoki :-(
posle do tych, ktore zawolaja na priva (Elu o Tobie pamietam)

pozdrowki

Ewa (Krakow)
ps. Skrzacik prosze wrzuc kure do skanera :-), chetnie zobacze jak
wyglada.....

ide robic kwoce dzieciaki, hihihi

1. Data: 2004-03-30 10:57:13

Temat: Re: [szydelko - wielkanoc] mama kura sie dokonala
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://f2.pg.photos.yahoo.com/ph/epasinska/my_photos

stara jestem, moglam zapomniec.....

:)))))))))))

Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-03-30 13:17:28

Od: "krawcowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> pozdrowki
>
> Ewa (Krakow)
> ps. Skrzacik prosze wrzuc kure do skanera :-), chetnie zobacze jak

tja... trzeba by go miec :(

> ide robic kwoce dzieciaki, hihihi

rob, rob zobaczymy jak ci idzie produkcja kurczakow :)

skrzacik podpuszczalski

1. Data: 2004-03-30 15:35:16

Od: Drozdzoweczka <d...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kwoka to raczej, hihihi
> Lezy w albumiku" Wielkanoc"

Kura - cudo :).

Och, Pani Zapominalska :) Cale szczescie, ze jestem czestym gosciem Twoich
albumikow.

Szukajacych uprzedam, ze nie ma albumiku 'wielkanoc', jest za to albumik
'jajka ub..' i tam nalezy szukac kury :)

Drożdżóweczka (Kraków)

1. Data: 2004-03-30 16:17:59

Od: "Ania" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że nie powinnam pisac że też bym chciał wzór kwoczki ale mój outlook
nie chce wysyłac na priva nie wiem o co mu chodzi więc pisze tutaj Mam
nadzieję że nikt mnie za to nie zlinczuje :))

1. Data: 2004-03-30 17:05:14

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Drozdzoweczka" <d...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:14k05c0fm1i64.1casvmtfe66yz.dlg@40tude.net...

> [...]
>
> Szukajacych uprzedam, ze nie ma albumiku 'wielkanoc', jest za to albumik
> 'jajka ub..' i tam nalezy szukac kury :)

no co Ty, przeciez osobiscie zmienilam nazwe
jak cos nie tak to sie w piersi bije..... mea culpa, itd. itp

> Pozdrawiam
> Drożdżóweczka (Kraków)

tez pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2004-03-30 17:08:28

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie zlinczuje, sa sytuacje awaryjne, proponuje ustawic tego na "O", zeby
wszystko pieknie slal....

pozdr
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-03-30 17:11:05

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:14k05c0fm1i64.1casvmtfe66yz.dlg@40tude.net...
> Och, Pani Zapominalska :) Cale szczescie, ze jestem czestym gosciem Twoich

przecie zaraz dodalam posta z adresem.... czyzby nie bylo widac?! Prosze mi
tu zaraz napisac czy widzisz czy nie :)))))))))))))))))). Inaczej komp po
lbie dostanie

> Pozdrawiam
>
> Drożdżóweczka (Kraków)

jeszcze raz pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2004-03-30 19:45:26

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e"

> A ja ide przelac kure na papier, przepis ten moze sie zeskanowac, ale jak
> maz wroci, albowiem skaner padl, nie wytrzymal kwoki :-(
> posle do tych, ktore zawolaja na priva (Elu o Tobie pamietam)

Dzieki :) Kura sliczna Ci wyszla, opis tez czytelny :))

Elzbieta

1. Data: 2004-03-31 06:49:00

Od: "Malwina " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć!
Przepraszajm, ale ja tez popełnię nietakt :) i poproszę na forum o przepis na
tą śliczną kurkę. Nie mogę wysłać maila - pisze mi, ze błędny adres. a
wycinam "wytnij to" z adresu. A mój adres : m...@g...pl

Baaaardzo proszę i z góry dziękuję :)))).
Pozdrawiam
malwina

Ile wloczki ?
Oprawa obrazu