[szydełko] wielkanocny nastrój - chwalę się :)

1. Data: 2006-04-06 08:18:07

Temat: [szydełko] wielkanocny nastrój - chwalę się :)
Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I do mnie już zawitał wielkanocny nastrój :)
Zapraszam na www.kroowka.prv.pl
Pozdrówki serdeczne
Ola
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

2. Data: 2006-04-06 11:25:15

Temat: Re: [szydełko] wielkanocny nastrój - chwalę się :)
Od: "Basia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I do mnie już zawitał wielkanocny nastrój :)
> Zapraszam na www.kroowka.prv.pl
> Pozdrówki serdeczne
> Ola
> --
>       ,  ,
>    ()'.".'()      Olcia - kroowka
>     ((o o))           Olsztyn
>    (..)^ (..)    www.kroowka.prv.pl
>    ('")__('")

Prace śliczne, a najbardzie ten skręcony szaliczek, jak go zrobić, może jakiś
wzór albo opis (po polsku). Padam na kolana.
Pozdr.
Basia

3. Data: 2006-04-06 11:45:37

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:
> Prace śliczne, a najbardzie ten skręcony szaliczek, jak go zrobić, może jakiś
> wzór albo opis (po polsku). Padam na kolana.
> Pozdr.
> Basia

Dziekuję Basiu :)
I dziekuję ślicznie Krysi Thompson... bo to ona mnie podpuściła na taki
szaliczek hihihihi a teraz co chwilę sie ktoś pyta o niego, albo chwali,
że mam fajny, że sie fajnie skręca itd. :D
Szalik robiłam z angielskiego opisu, wiec tutaj napisze "po naszemu" jak
go robić:
łańcuszek, na długość, jaką ma mieć szalik, najlepiej zrobić troche
dłuzszy, obciąć nitke i dalsze rzedy robić z nowej nitki, a łańcuszek
albo spróć nadmiar, albo dorobić, jak po pierwszym rzedzie stwierdzimy
ze za krótki.
1 rz. półsłupki w każde oczko łańc.
2.rz 2 o. łańc początkowe (1 słupek w 1. półsłupek, 2 słupki w kolejny
półsł) ()powtarzać do końca rzędu, rząd zakończyć półsłupkiem z narzutem.
3 rz. 2 o łańc zwrotne, 2 półsłupki nad dwoma z poprzedniego rzedu, po
jednym nad pojedynczymi
4 rz. i ewentualne kolejne: po jednym słupku nad pojedynczymi, po 2 nad
dwoma z poprzedniego rzedu

Inna metoda, to podwajać ilość oczek w co drugim rzedzie.

Pozdrówki i miłego dziergania

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

4. Data: 2006-04-06 15:33:17

Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje Ci tego drzewka, a raczej tych pisanek. Nie mogłem dosć do wzorów na
twojej stronce - czy one tam są? Jeśli mozesz, to wdzięczny był bym gdybym je
dostał jako wielkanocny list.
pozdrawiam i życzę powodzenia w kończeniu rozpoczętych prac.
Wojtek

5. Data: 2006-04-06 16:13:08

Od: "brydzia brydziowa" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale ty jesteś pracuś.Tyle rzeczy zrobiłaś :-))Bardzo podoba mi się bluzeczka w
annanaski.Pozdrawiam
--------------------------
http://brydzka.netblog.pl/

6. Data: 2006-04-06 20:09:17

Od: Joanna <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka napisał(a):
> I do mnie już zawitał wielkanocny nastrój :)
> Zapraszam na www.kroowka.prv.pl

Przesliczne!:-)
Olu, moge prosic o jakis schemacik albo opis tego cudnego fioletowego
szala w kwiatki? Zaniemowilam jak go zobaczylam!

pozdrawiam
Joanna

7. Data: 2006-04-07 07:46:31

Od: "Justyna " <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę piękne! Zaręczam :) Na żywo jeszcze śliczniejsze! Ta Ola nasza to
zdolniaszka..... Suuuuuper!

Pozdrawiam Justyna

8. Data: 2006-04-07 08:24:30

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:

> Naprawdę piękne! Zaręczam :) Na żywo jeszcze śliczniejsze! Ta Ola nasza to
> zdolniaszka..... Suuuuuper!
>
> Pozdrawiam Justyna

Hihihi ale sie ceeerwona zrobiłam ;)

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

9. Data: 2006-04-07 08:27:29

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim :)
Powysyłam Wam o co prosicie, tylko niektóre rzeczy muszę z domu
przynieść, wiec dopiero w poniedziąłek.
Pozdrawiam i zycze milego weekendu
Ola
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

10. Data: 2006-04-07 09:08:22

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mogę wysłać maila do Moniki Sarny. Odezwij sie do mnei może z
jakiegoś innego adresu
Pozdrówki

--
, ,