[szydełko] wielkanocny nastrój - chwalę się :)

11. Data: 2006-04-07 09:10:33

Temat: Re: [szydełko] wielkanocny nastrój - chwalę się :)
Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek wrote:
> Gratuluje Ci tego drzewka, a raczej tych pisanek. Nie mogłem dosć do wzorów na
> twojej stronce - czy one tam są? Jeśli mozesz, to wdzięczny był bym gdybym je
> dostał jako wielkanocny list.
> pozdrawiam i życzę powodzenia w kończeniu rozpoczętych prac.
> Wojtek

Hej :)
Wzorków u mnie na stronie jest mało i raczej tylko takie, do których
nikt nie ma praw autorskich.
Jajeczka mogę przesłać mailem, ale dopiero w poniedziałek bo musze ich w
domu poszukać.
Pozdrawiam przedświatecznie
Ola
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

12. Data: 2006-04-07 17:13:23

Od: "tadela" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mogę wysłać maila do Moniki Sarny. Odezwij sie do mnei może z
> jakiegoś innego adresu
> Pozdrówki

Olcia, ależ Ty zdolna jesteś :)))

13. Data: 2006-04-07 19:38:05

Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nikt nie ma praw autorskich.
> Jajeczka mogę przesłać mailem, ale dopiero w poniedziałek bo musze ich w

Bardzo serdeczne dzięki. Czekam z niecierpliwością.
pozdrowienia przedświąteczne.

14. Data: 2006-04-10 09:26:33

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysłałam jajeczka, jakby ktoś nie dostał to krzyczeć :)
Pozdrówki
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

15. Data: 2006-04-12 07:44:17

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka wrote:
Poprawki... bo wszystko poktreciłam :(

> 1 rz. półsłupki w każde oczko łańc.
> 2.rz 2 o. łańc początkowe (1 słupek w 1. półsłupek, 2 słupki w kolejny
> półsł) () powtarzać do końca rzędu, rząd zakończyć półsłupkiem z narzutem.
> 3 rz. 2 o łańc zwrotne, 2 _słupki_ nad dwoma z poprzedniego rzedu, po
> jednym słupku nad pojedynczymi słupkami
> 4 rz. i ewentualne kolejne: po jednym słupku nad pojedynczymi, po 2 nad
> dwoma z poprzedniego rzedu

Sorki. Ogólnie ma być tak, ze pierwszy rząd to półsłupki, a wszystkie
kolejne to słupki.
Niby nie dużo pokreciłam, ale wiem ze mozna to było źle zrozumieć.

> Inna metoda, to podwajać ilość oczek w co drugim rzedzie.
>
> Pozdrówki i miłego dziergania

Pozdrówki
Ola
--