[szydełko] wrzuciłam czapeczkę.

1. Data: 2005-08-08 14:53:26

Temat: [szydełko] wrzuciłam czapeczkę.
Od: "Kropeczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrzuciłam link do czapeczki..z całą właścicielką:)
http://www.agnieszka.cc.pl/wiki_1.png

Kwiatki były w takim samym kolorze jak te na bucikach.

Kropeczka

2. Data: 2005-08-08 15:04:05

Temat: Re: [szydełko] wrzuciłam czapeczkę.
Od: "Beata Stachowska" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czes kropeczko,czapeczka jest sliczna,ale moze masz jeszcze wzor.bylabym ci
wdzieczna.beata

3. Data: 2005-08-08 15:32:28

Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Stachowska" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dd7s95$t7e$1@inews.gazeta.pl...
> czes kropeczko,czapeczka jest sliczna,ale moze masz jeszcze wzor.bylabym
> ci
> wdzieczna.beata

Czapeczka super a jej zawartość jeszcze ładniejsza .Jeśli jesteś w
posiadaniu wzroru to też poproszę i dziękuję.
Dziunia- Kwidzyn

4. Data: 2005-08-08 16:33:59

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czapeczka super a jej zawartość jeszcze ładniejsza .Jeśli jesteś w
> posiadaniu wzroru to też poproszę i dziękuję.
> Dziunia- Kwidzyn

Super czapeczka!
Ja też się podłączę pod prośbę o schemat.
--
Dziunia
d...@p...onet.pl

5. Data: 2005-08-08 17:24:41

Od: "IDA" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziunia" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Super czapeczka!
> Ja też się podłączę pod prośbę o schemat.
> --
> Dziunia
> d...@p...onet.pl
>
>Super a jakże super !
I ja też i ja też poproszę o wzór :)
Ida
Pozdrawiam :)

6. Data: 2005-08-08 20:15:38

Od: "anna " <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

też bede bardzo wdzieczna jesliuzyczysz mi ten wzor dla mojej Marcelinki
pozdrawiamy ania i marcelinka

7. Data: 2005-08-09 05:22:44

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale super komplecik! Gratulacje!
Gocha

8. Data: 2005-08-09 05:40:24

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kwiatki były w takim samym kolorze jak te na bucikach.
>
> Kropeczka
>
>Buciki, czapeczka i właścicielka... śliczności.
Pozdrawiam. Magdalena /Rzeszów/

9. Data: 2005-08-09 06:05:29

Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kropeczka napisał(a):
> http://www.agnieszka.cc.pl/wiki_1.png
> Kropeczka

Sliczna i wlascicielka i czapeczka, ja tez poprosze o wzorek na czapunie.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

10. Data: 2005-08-09 07:48:40

Od: "Kropeczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> napisał

> Sliczna i wlascicielka i czapeczka, ja tez poprosze o wzorek na czapunie.
>
> Pozdrawiam
> Monika z Rybnika

No co prawda nie jest to jeszcze moj szkrab:) Dopiero w listopadzie się
urodzi, ale pochwały przekażę mamie:))
Wzorek postaram się rozrysować, bo robiłam z pamięci:)) i podeślę na priv
wszystkim chętnym. Tylko dopiero wieczorem , bo teraz wracam do pracy:)

Kropeczka

[szydełko] top - dla miłośniczek ananasków
topy,stroje poszukuje
Sandra grudniowa 2004
druty- inspiracja? ;)
xxx Kwiaty poszukuj