[szydelko] zawieszki na ręczniki

1. Data: 2004-08-22 22:13:45

Temat: [szydelko] zawieszki na ręczniki
Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja córka idzie właśnie do przedszkola. Pewnie cieszyłaby się mając tak
fajnie powieszony ręcznik. No ale cóż mama jej tego nie umie zrobić.

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=49883&PhotoID=432476
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=49883&PhotoID=432478

1. Data: 2004-08-23 05:00:54

Temat: Re: [szydelko] zawieszki na ręczniki
Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Świetne pomysły, tylko takiego ręcznika potem chyba nie można wygotować, a
chyba wymagałby tego zabiegu.

Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-08-23 14:23:53

Od: "Sylwia" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Świetne pomysły, tylko takiego ręcznika potem chyba nie można wygotować, a
> chyba wymagałby tego zabiegu.

Ciekawe, a co do gotowania to zawsze mozna założyć, ze przed praniem ostatni
rzad jest do prucia i prac osobno ;)

Sylwia (Lodz-Warszawa)

1. Data: 2004-08-23 15:44:04

Od: "Magda.N" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja moim przedszkolakom już zrobiłam takie zaczepy. Córeczce Makową Panienkę,
a synkowi Shreka. Też myślałam nad tym gotowaniem, ale dzieci mają jeszcze inne
ręczniki na zmianę, więc nie trzeba im pozwolić na jakieś solidne zabrudzenie.

A moje zaczepy, kto chce, moze zobaczyć na blogu:
http://amber.blox.pl/html

Pozdrawiam!

Magda N.

1. Data: 2004-08-23 21:21:08

Od: "alienora" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczcie:
http://home.inreach.com/marthac/links.html

takie cos znalazłam - wyglada na to, ze zaczep moze być odrębną cześcią:)

Pozdrawiam,
Zosia - Alienora

pomocy prosze:(
KAAN DZIAŁA