[szydelko] zestaw choinkowy do podziwiania

1. Data: 2005-11-27 14:48:22

Temat: [szydelko] zestaw choinkowy do podziwiania
Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczylam na sasiednim forum i padlam

http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?p=4683

yas i 1 i 3/4 aniolka

2. Data: 2005-11-27 15:01:21

Temat: Re: [szydelko] zestaw choinkowy do podziwiania
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> Zobaczylam na sasiednim forum i padlam
>
> http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?p=4683
>
> yas i 1 i 3/4 aniolka

Powiedz jeszcze, co mamy podziwiać, bo ja widzę tylko emotikony...
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

3. Data: 2005-11-27 15:11:54

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Powiedz jeszcze, co mamy podziwiać, bo ja widzę tylko emotikony...

musisz się zalogować żeby widzieć fotki
Dodo

4. Data: 2005-11-27 15:19:31

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodo wrote:

> Użytkownik "Julka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

683#4683

> musisz się zalogować żeby widzieć fotki
> Dodo

To znaczy, że sobie nie obejrzę...
J.

5. Data: 2005-11-27 15:30:31

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz się zarejestrować tu adres do strony głównej forum.

http://maranta.livenet.pl/forum/index.php

Pozdrawiam
Aneta

6. Data: 2005-11-27 15:41:03

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:

> Możesz się zarejestrować tu adres do strony głównej forum.
>
> http://maranta.livenet.pl/forum/index.php

ale ja się nie chce rejestrować i zostawiać tam mnóstwa moich danych :)
Mam nadzieję, że teraz jest to jasne.
J.

7. Data: 2005-11-27 16:53:47

Od: "Aga " <y...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka <s...@t...pl> napisał(a):

> Powiedz jeszcze, co mamy podziwiać, bo ja widzę tylko emotikony...
> J.

Nie wiedzialam, ze bez zalogowania nie widac zdjec - nie jestem moderatorka
tego forum a sama juz sie dawno zapisalam.
Oczywiscie nie zmuszam ani nawet nie namawiam nikogo do rejestrowania jesli
ten ktos sam nie czuje takiej potrzeby :)
A te ozdoby mi sie bardzo spodobaly i tyle :)

pozdr choinkowo i aniolkowo
yas

8. Data: 2005-11-27 22:24:00

Od: "maranta1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale ja się nie chce rejestrować i zostawiać tam mnóstwa moich danych :)

Hihi, Julka, nie strasz ludzi :)))
Jedyne dane to jakiś pseudonim, jakieś hasło i adres mailowy (możesz podać
fałszywy, jeśli chcesz...) i to wsio.

Załączniki są widoczne jedynie dla zarejestrowanych, ponieważ mam limit
transferu danych na serwerze, więc zdecydowałam, że możliwość oglądania
fotek będą mieli tylko stali, zarejestrowani bywalcy.

Oczywiście nie namawiam Cię do rejestracji na forum, tylko zabrałam głos w
kwestii tego "mnóstwa danych".

--
Pozdrawiam, Ania
http://maranta.livenet.pl/

9. Data: 2005-11-28 22:46:47

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

maranta1 wrote:

> Hihi, Julka, nie strasz ludzi :)))
> Jedyne dane to jakiś pseudonim, jakieś hasło i adres mailowy (możesz
> podać fałszywy, jeśli chcesz...) i to wsio.

Hihi Maranta, może ja wcale nie chcę zostawiać czegokolwiek na Twojej
stronie? Wyobraź sobie, że nie mam ochoty. Wybacz, ale nie jestem
zainteresowana.
J.

10. Data: 2005-11-29 08:46:18

Od: "maranta1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hihi Maranta, może ja wcale nie chcę zostawiać czegokolwiek na Twojej
> stronie? Wyobraź sobie, że nie mam ochoty. Wybacz, ale nie jestem
> zainteresowana.

Nie mam czego wybaczać, do niczego nawet nie próbuję Cię namawiać.
Tym bardziej, że już na początku, gdy zaczynałam raczkować z moją stroną,
usłyszałam co o niej myślisz. Fakt, miałaś dużo racji, tylko że wtedy
zaczynałam stawiać pierwsze kroki i kompletnie nie znałam się na tym co
robię.
Odpowiedziałam na Twojego posta tylko dlatego, że nie chcę żebyś publicznie
mówiła coś co jest nieprawdą (mam na myśli oczywiście te "mnóstwo danych").
Nie chcesz się rejestrować, nie masz ochoty, nie musisz, Twoja sprawa.
Oczywiście gdybyś kiedyś chciała zajrzeć, to zawsze jesteś mile widziana,
tak jak każdy.

Teraz do wszystkich- przepraszam, w tej chwili forum i strona nie działa z
powodu przekroczonego limitu transferu danych. Trzy dni temu otrzymaliśmy
dodatkowe 5GB transferu, jednak jak widać i to za mało. Przepraszam za
utrudnienia.
I jeszcze mała zapowiedź- niedługo całkowicie nowa odsłona stronki, będzie
dużo zmian. Strona istnieje już rok, wiec myślę, że najwyższa pora na
przeróbki ;)

--

[szydelko] meskie szorty
co to jest??