[szydelko] zestaw choinkowy do podziwiania

11. Data: 2005-11-29 09:06:31

Temat: Re: [szydelko] zestaw choinkowy do podziwiania
Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eh Maranto niczym sie nie przejmuj :) Twoje forum bije na glowe wszystkie
inne fora, lacznie z tym, razem wziete. Nie dosc, ze jest duzo ciekawych
dzialow // nie tylko robotkowych // to jeszcze panuje tam swietna atmosfera,
a nie taka jak tu... co chwile jakas zawisc, zazdrosc, obelgi, klotnie o nic
i inne takie.

Ps. Mysle, ze omawiany pomysl ze zrzutka na wiekszy transfer jest jednak
bardzo trafny - uzytkownikow jest duzo, wiec nawet kilka zlotych daloby
transfer, ktory wystarczylby do konca miesiaca :)

Pzdr
Weronika

12. Data: 2005-11-30 10:43:49

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>hej
a juz myslałam ze to z moim kopem cos nie tak, Maranta stronka super forum tez,
juz sie napalilam na szydelko i frywolitki kupilam co trzeba i cierpliwie czkam
na powrot, pozdrawiam serdecznie
magda

13. Data: 2005-12-01 07:15:10

Od: "maranta1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez,
> juz sie napalilam na szydelko i frywolitki kupilam co trzeba i cierpliwie

Dziękuję za miłe słowa, forum już działa. Przepraszam wszystkich za
utrudnienia :(

--
Pozdrawiam, Ania
http://maranta.livenet.pl/

14. Data: 2005-12-01 07:23:54

Od: "maranta1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Weronika" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo trafny - uzytkownikow jest duzo, wiec nawet kilka zlotych daloby
> transfer, ktory wystarczylby do konca miesiaca :)

Dziękuję, Weronika za wszystkie pochwały. Cieszę się, ze tak oceniasz nasze
forum. Mam nadzieję, że taka atmosfera jaka na nim panuje w tej chwili
pozostanie na stałe.
Jednocześnie nie zależy mi na jakiejś rywalizacji, konkurowaniu z innymi.
Inne fora też są fajne, ta grupa również jest super. Zwyczajnie tam gdzie
wiele osób, to nieraz jakieś nieporozumienia wynikają, niestety to jest
"normalne" :((

Co do tych nieszczęsnych problemów z limitem transferu... poruszę dziś ten
temat na forum. Rozmawiałam z Administratorem LiveNet, powiem co
uzgodniliśmy.

15. Data: 2005-12-03 09:57:15

Od: " jantaaa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <y...@g...pl> napisał(a):

> Zobaczylam na sasiednim forum i padlam
>
> http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?p=4683
>
> yas i 1 i 3/4 aniolka

Maranta niedawno zarejestrowałam sie na twoim forum uważam że jest świetne
naprawde a sama rejestracja nie była męcząca.Brawo trzymaj tak dalej

[szydelko] meskie szorty
co to jest??
wzorki wrabiane dla dzieci
[OT] pytanie do informatyczek