szydełko - znowu szukam schematu ;)

1. Data: 2005-01-22 23:56:25

Temat: szydełko - znowu szukam schematu ;)
Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnio mam lekkiego bzika na punkcie bieżniczków. Jeden już udało mi się
zrobić, dzięki Wam, dziewczyny :) Teraz wyszperałam coś takiego ślicznego !

Czy może któraś z Was ma schemat do tego cudenka i chciałaby się ze mną
podzielić?

Pozdrawiam
Agnieszka

Ps
Nie wiem, czy dobrze wkleiłam skrót do strony z fotką :(

1. Data: 2005-01-23 12:02:10

Temat: Re: szydełko - znowu szukam schematu ;)
Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cos tam poszlo ale nie ten wzor z allegro

--
Marzena
www.robotki.police.pl

1. Data: 2005-01-23 12:29:27

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam chyba schemat tej serwetki w którychś Robótkach ręcznych ale nie mam
skanera. Jeżeli poczekasz do środy to przeskanuje to u kolegi.
Moja siostra robiła tą serwetkę i pięknie się prezentuje :)
Już lecę szukać tego schematu w gazetkach :)
Pozdrawiam
Aga

Użytkownik "Agnieszka spod Krakowa" <a...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:csup78$b0n$1@inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2005-01-24 00:58:30

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jejku! Jasne, ze poczekam :))) Bardzo sie cieszę, że poszukasz tego
schematu dla mnie. NIe musi być już - chętnie poczekam. Jestem Ci ogromnie
wdzięczna :D Bo bieżniczek śliczny. A niestety, nie umiem robić serwetek
tylko patrząc na gotowe dzieło... Muszę "podpierać się" schematem :)

Dziękuję bardzo :))))

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej nocki
Agnieszka

PS
Chyba o tej porze wypada już odłożyć szydełko? Znów się nie mogę oderwać od
robótki...

1. Data: 2005-01-24 15:01:50

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moja siostra robiła tą serwetkę i pięknie się prezentuje :)
> Już lecę szukać tego schematu w gazetkach :)

Czy ja też mogłabym prosic o raki schemacik? Byłabym bardzo wdzięczna?

Pozdrawiam Magdalenka

1. Data: 2005-01-25 19:06:13

Od: "agnieszka" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moja siostra robiła tą serwetkę i pięknie się prezentuje :)
> Już lecę szukać tego schematu w gazetkach :)

Witam!
czy ja tez moge prosic o wzor na ten piekny bieznik,?
Pozdrawiam aga

1. Data: 2005-01-26 16:33:09

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszko , próbowałam Ci wysłać obiecany schemacik ale coś z adresem nie
tak. Odezwij się na priva.
Jak są jeszcze jacyś chętni to z przyjemnością się podzielę schematem :)
Pozdrawiam z zawianych i zasypacych Tychów
Zmarznięta Aga

Krosno, ktoś potrzebował
sweterki
[xxx]link