szydelkowa bluzka z bawelny

1. Data: 2007-02-12 09:00:08

Temat: szydelkowa bluzka z bawelny
Od: "jakto" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny! Dawno nie robilam z bawelny. Wczoraj sprobowalam i efekt mi sie
nie podoba. Jakich uzywacie nici bawelnianych do bluzeczek? Te bawelny, ktore
widac w pasmanterii sa jakies takie mocno skrecone, bardzo sprezyste, jakby
nablyszczane (domieszka wiskozy?). W rezultacie dobrze z tego wyglada serwetka
ale jak na bluzke to jakies takie niezbyt mile w dotyku, szorstkie. Mam b.
stare bluzki z "perly", wogole nie zmienily sie pod wplywem wielokrotnego
prania. Skret tej bawelny byl znacznie mniejszy i przez to byla ona nie tak
sztywna. Moze dalej jest odpowiednik starej perly? Pozdro. Maria

2. Data: 2007-02-12 09:10:58

Temat: Re: szydelkowa bluzka z bawelny
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Super!!!
--
Dziunia
http://dziunia1.blox.pl/html/

3. Data: 2007-02-12 09:24:12

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Ja aktualnie robie sukienkę z tej bawełny:
http://www.wloczki.pl/cgibin/shop?info=020207&sid=3c
d74acc
tylko w innym kolorze. Szydełko numer 3.
Robótka jest miękka i przyjemna w noszeniu.
Polecam:)

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

4. Data: 2007-02-12 11:07:33

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziunia" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Super!!!
> --

No to było do kroovki :)

--
Dziunia
http://dziunia1.blox.pl/html/

5. Data: 2007-02-12 11:13:15

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia wrote:
> Użytkownik "Dziunia" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No to było do kroovki :)

:) dzięki :)

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

6. Data: 2007-02-12 11:18:46

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakto wrote:
> [...]
> prania. Skret tej bawelny byl znacznie mniejszy i przez to byla ona nie tak
> sztywna. Moze dalej jest odpowiednik starej perly? Pozdro. Maria

Sprobuj moze Perle5 albo Perle8, jest bardziej miekka niz kordonek, a
tez jest nablyszczana(merceryzowana - to nie dodatek wiskozy, tylko
wygladzanie bawelny, zeby "szlachetniejsza" byla).
Ale ja tez robilam z wydawałoby się sztywnych i szorstkich kordonków np
Hemery, Maxi. Nawet jak sa ciut drapiące, to po praniu miękną i są
przyjemne dla ciala, nawet w stringach, nie tylko w bluzeczkach.
Bardziej miękkie i mniej skręcone sa też np Snehurka, czy Kaja, ale moim
zdaniem aż za miękkie na bluzeczki i po kilku praniach szmatławe sie robią.
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..)^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('")

7. Data: 2007-02-12 11:54:22

Od: "jakto" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Tak tez myslalam, ale kroovka juz tez sie "polapala". Pozdro. M.

8. Data: 2007-02-12 11:58:57

Od: "jakto" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdaniem aż za miękkie na bluzeczki i po kilku praniach szmatławe sie robią.
Dzieki!!! Maria

[szydleko-chwale sie] ananaskowa tuniczka
szukam
szukam link do HAED
[Krakow] spotkanie w lutym
abazury