szydełkowa serweta

1. Data: 2003-01-21 22:54:04

Temat: szydełkowa serweta
Od: Małgosia <g...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam kochane i niezawodne grupowiczki.
poszukuję wzoru dużej, okragłej serwety szydełkowej na okrągły stół o
średnicy 1m i jeszcze żeby zwisała i żeby nie była dość skąplikowana.
Jeśli macie w swoich zbiorach coś godnego uwagi to bądę bardzo
wdzięczna.
Z góry wielkie dzięki.

Małgosia /Radom/ g...@p...ats.pl
http://www.ats.pl/~gosiaw

1. Data: 2003-01-22 06:28:21

Temat: Re: szydełkowa serweta
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszło na priv.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-01-22 07:30:22

Od: "yenulka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia - czy ja tez moge poprosic? Odnowilam znajomosc z szydelkiem, koncze
aplikacje na poduszke ktora robilam w ramach przypomnienia sobie jak sie
szydelkuje, i przydalo by sie cos innego do podziergania.
Bede wdzieczna
pzdr
yenn

1. Data: 2003-01-22 10:02:37

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgosia" <g...@p...ats.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> średnicy 1m i jeszcze żeby zwisała i żeby nie była dość skąplikowana.
> Jeśli macie w swoich zbiorach coś godnego uwagi to bądę bardzo

cholera, szkoda że skaner zepsuty od pół roku, mam taki wzór na okrągły
stół, przepiękna serweta, włąśnie ją robię :) Zostało mi jeszcze z 15
końcowych okrążeń.
Czekaj, zaraz sfotografuję, może coś z tego wyjdzie :) I wyślę na priwa za
kwadrans

wkn

1. Data: 2003-01-22 14:17:51

Od: "yenulka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam schemat od Gosi, ale niestety po niemiecku nie umiem, a nie ejstem
tak dobra zeby sobie z samego schamatu wszystko odcyfrowac. Chyba jestem
bardziej poczatkujaca w szysdelku niz myslalam:(((
Czy ktos pomoze i podesle cos prostego?
pzdr
yenn

1. Data: 2003-01-22 15:23:43

Od: "Ajka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yenulka" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tak dobra zeby sobie z samego schamatu wszystko odcyfrowac. Chyba jestem
> bardziej poczatkujaca w szysdelku niz myslalam:(((

Poszlo na priv.
Bardzo prosta, w opisie 104 cm srednicy ale mi zawsze wieksze wychodza
:-)))

Pozdrowienia
Ajka (Kraków)
GG: 4329119

1. Data: 2003-01-22 15:36:40

Od: Małgosia <g...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Poszlo na priv.
>Bardzo prosta, w opisie 104 cm srednicy ale mi zawsze wieksze wychodza
>:-)))

czy ja też mogę prosić.

Małgosia /Radom/ g...@p...ats.pl
http://www.ats.pl/~gosiaw

1. Data: 2003-01-22 15:38:32

Od: Małgosia <g...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

>cholera, szkoda ?e skaner zepsuty od pó? roku, mam taki wzór na okr?g?y
>stó?, przepi?kna serweta, w???nie j? robi? :) Zosta?o mi jeszcze z 15
>ko?cowych okr??e?.
>Czekaj, zaraz sfotografuj?, mo?e co? z tego wyjdzie :) I wy?l? na priwa za
>kwadrans
>
>wkn

Dziękuję bardzo. serweta ślicznczna. myślę,że jak uzyję grubszych nici
to wyjdzie większa.

Małgosia /Radom/ g...@p...ats.pl
http://www.ats.pl/~gosiaw

1. Data: 2003-01-22 17:29:26

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgosia wrote:

> Dziękuję bardzo. serweta ślicznczna. myślę,że jak uzyję grubszych nici
> to wyjdzie większa.

A czy ja też mogę prosić?

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-01-22 18:10:40

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez bardzo slicznie prosze, jesli mozna :)

pozdrawiam cieplutko

drzewko

Żonkil 3D frywolitkowy
do ogladania