szydełkowe cuda

11. Data: 2005-09-24 06:38:43

Temat: Re: szydełkowe cuda
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niektore schematy znajdziecie w moim albumie :
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=84173&p
=1&ob=0

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata(Bialystok/Strasbourg)
************************************
http://glinki.com/?l=r8nhsk Damy1
http://glinki.com/?l=s6e3ry Damy2
http://glinki.com/?l=p22z2h Damy3
http://glinki.com/?l=7jdduf Szydełko/Druty
http://glinki.com/?l=upibzr Jan Paweł II

12. Data: 2005-09-24 08:20:10

Od: xlenka <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam :)

On Fri, 23 Sep 2005, Olgasw wrote:

> Użytkownik "Aga" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
o8312&_dir=%2F16544115

> Cuda, cuda !!!
> A mnie na kolana powalila serwetka z labedziami
> http://glinki.com/?l=imtn33

po całkiem nie długich poszukiwaniach w googlu
znalazłam coś takiego:

http://www.achillknitwear.com/swan.html

i znalazłam opis wykonania tej cudownej serwetki w (en)

http://megan.kiwi.gen.nz/Swan/

na tej stronce jest też sporo innnych wzorków :)

pozdrawiam serdecznie
xlenka

13. Data: 2005-09-25 16:40:41

Temat: Re: [OT] wasze adresy mailowe
Od: "Izulka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

taaaak :-(

i nadal nie mam tego forum które chciałam mieć :-(
ja kcem forum origami :'-(((((

pozdrawiam
puszka (wielce niepocieszona)

14. Data: 2005-09-25 17:07:11

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i nadal nie mam tego forum które chciałam mieć :-(
> ja kcem forum origami :'-(((((

To gazetowe mozna na Outlooku odbierac?Hmmm myslalam ze tylko te :
http://niusy.onet.pl/
Pozdrawiam
Pusia

15. Data: 2005-09-25 20:25:15

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia wrote:

> To gazetowe mozna na Outlooku odbierac?Hmmm myslalam ze tylko te :
> http://niusy.onet.pl/

Dobrze myślałaś. Forum to coś zupełnie innego niż grupa dyskusyjna
(czyli grupa news). Grupy można czytać przez czytnik news, np. outlooka.
Fora są dostępne wyłącznie przez www, chyba że jakiś Wielki Admin coś do
nich dorobi, ale to rzadkość.

Forum jest zawsze przywiązane do jednego konkretnego serwera i jest
czyjąś własnością, ma własnego admina, moderatora itp. Zwykle można na
forum korzystać z różnych htmlowych zabawek, np. wstawiać zdjęcia, linki
z opisem, avatary. Grupy dyskusyjne działają na innych zasadach, są na
wielu serwerach, w znakomitej większości nie posiadają moderacji i od
strony technicznej robi się je w zupełnie inny sposób.

Nazwanie grupy "forum" jest z punktu widzenia informatyka błędne, co
oczywiście nie oznacza, że nie można tak powiedzieć korzytając z
nietechnicznego znaczenia tego słowa (tak jak np. w zdaniu "na forum
klasy omówiono sprawy dotyczące wycieczki"- chociaż wcale nie chodziło o
forum w internecie, a po prostu o grupę ludzi, którzy ze sobą rozmawiali).

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

16. Data: 2005-09-26 06:16:33

Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu jeśli możesz,to prześlij mi też na priva schemat serwetki z łabędziami.
tak ostatnio szukałam prezentu dla siostry i ta serwetka wpadła mi w oko. Mam co
prawda opis ale bardziej pasowałby mi schemacik. Także jesli byś mogła.....:)

17. Data: 2005-09-26 07:12:48

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka wrote:

> [...]
> outlooka. Fora są dostępne wyłącznie przez www, chyba że jakiś Wielki
> Admin coś do nich dorobi, ale to rzadkość.

To wprowadzilam w blad to ja znowu nie wiedzialam o forach wiec przyjelam to
jako skrot myslowy. Konto GW zakladalam wylacznie z mysla o grupach.

Zazula

18. Data: 2005-09-26 20:32:59

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> To wprowadzilam w blad to ja znowu nie wiedzialam o forach wiec przyjelam to
> jako skrot myslowy. Konto GW zakladalam wylacznie z mysla o grupach.

e tam, od razu wprowadzasz w błąd :) Czasem trzeba przypomnieć o
różnicy, jeśli ktoś czyta grupę przez www, to zwykle jej nie widzi- bo
niby jak?

Pozdrawiam
Julita

19. Data: 2005-09-26 21:50:27

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olgasw" <olgasw@WYTNIJ_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Aga" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

http://photo.163.com/openalbum.php?username=jinbaoba
o8312&_dir=%2F16544115

> Cuda, cuda !!!
> A mnie na kolana powalila serwetka z labedziami
> http://glinki.com/?l=imtn33
>
> Niestety nie jestem szydelkujaca, ale jak widze takie perelki - to
zaczynam
> sie lamac...
> A moze ma ktos schemat do tych labedzi???
> Nie ukrywam, ze chetnie zachomikuje...
> Pozdrawiam

Ja się podłączę do tematu łąbędzi. Fajnie by było mieć schemat od tego
cuda...
http://image.inkfrog.com/pix/priscilla/priscillasswa
n.jpg

20. Data: 2005-09-26 21:53:39

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgaM" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
o8312&_dir=%2F16544115

> zaczynam
>

> Ja się podłączę do tematu łąbędzi. Fajnie by było mieć schemat od tego

I łąbędzie raz jeszcze, z opisem tylko, niestety:

http://www.interweave.com/needle/projects/swan.asp

xxx kubuś i ...
ASN 3713 - 50 Tea Motiv
xxx ASN 3644 -50 Cross Stitch Hearts