szydełkowy biustonosz

1. Data: 2001-11-19 14:25:11

Temat: Re: szydełkowy biustonosz
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9tb887$gp6$1@news.tpi.pl...
> Jako że praca nad moim sweterkiem pomału dobiega końca :))), postanowiłam
> wykorzystać "robociany szał" i zrobić sobie też coś na lato (bo ja taki
> zapał do robót to mam głównie zimą ;)) no i naszło mnie na szydełkowy
> staniczek (bądź jakiś topik bądź jakąś zgrabną szydełwową bluzeczkę), ale
> niestety w żadnej z moich gazetek nie znalazłam niczego takiego :-(
> Czy któraś z Was ma może w swoich zbiorach coś takiego? i czy mogłaby mi
> coś podesłać?
> Będę dozgonnie wdzięczna ;))

Zapisalam sobie ten list w folderze ,,do zalatwienia", ale musisz sie
uzbroic w cierpliwosc, bo rzeczy o ktore ci chodzi sa w starszych zurnalach
(zwlaszcza gory bo bikini) i troche potrwa, zanim sie zabiore do
przeszukiwania.
Ale pamietac bede
Grazyna

1. Data: 2001-11-19 14:48:29

Temat: szydełkowy biustonosz
Od: "Anka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
Czy któraś z Was ma może w swoich zbiorach coś takiego? i czy mogłaby mi to
coś podesłać?
Będę dozgonnie wdzięczna ;))

1. Data: 2001-11-19 17:03:14

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niestety w żadnej z moich gazetek nie znalazłam niczego takiego :-(
> Czy któraś z Was ma może w swoich zbiorach coś takiego? i czy mogłaby mi

W zeszlym tygodniu w empiku widzialam bodajze wloskie lub francuskie pismo
poswiecone tylko i wylacznie szydelkowym i na drutach kostiumom kapielowym
oraz topom, nawet w nazwie cos bylo o kostiumach, ale nie kupilam (nie ta
figura :((() Cos jednak pewnie znajde, na pewno topow mam kilka, czy rowniez
na drutach moga byc?
Pozdr.
Elzbieta

1. Data: 2001-11-19 17:46:10

Od: "Jadwiga Klebba" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz co Cię interesuje to postaram się coś znaleźć.
Pozdrawiam Judzka.
Użytkownik Anka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tb887$gp6$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-11-19 18:42:11

Od: "Anka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, ależ z Was błyskawice! Dopiero co napisałam tego posta a tu już
tyle odpowiedzi !!
Co mnie interesuje? No głównie te staniczki, oczywiście mogą być całe
kostiumy ( :-)) ) jeśli tylko uda Wam się znaleźć. Na drutach tez mogą być.
Topy czy ciekawe bluzeczki letnie też mogą być... no właśnie... ja po
prostu chcę coś ładnego, nie mam w głowie dokładnego wzoru konkretnej
rzeczy...w ogóle to mój post wygląda chyba trochę dziwnie, w końcu to prawie
koniec listopada, a ja o takich ciuszkach na upały...
no ale cóż, mam czas, mam dużo zapału do robótek, a wiem że latem nic nie
zrobię niestety :((
Dziękuję za pomoc i jeśli to nie kłopot przysyłajcie, please...

Acha, przypomniałam sobie, raz (!) zrobiłam latem bluzeczkę na ramiączkach -
bardzo ładna i kobieca (szydełkowa), mam jeszcze przepis na nią (bo samej
bluzeczki jż niestety nie mam:(( ), jakby ktoś chciał to chętnie się
podzielę.

1. Data: 2001-11-20 23:01:53

Od: "maruda2000" <m...@h...ds1.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Drogie Panie prosze bardzo jesli moglybyscie mi przeslac na priva te
wzory,zarowno na szydelko jak i te na druty.
Chcialby zrobic niespodzianke narzeczonej, bo wiem ze szukala jakis czas
temu takich wzorow.
moj adres to: g...@p...onet.pl

Z gory dziekuje i pozdrawiam
grzesiek