szydelkowy trans :-)

1. Data: 2003-03-05 18:28:46

Temat: szydelkowy trans :-)
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny !
wpadlam w szydelkowy trans :-) szydelkuje LISCIE DEBU chyba z 11/2001 nr
"robotek recznych". szydelkuje sie siatkowym 4 kwadraty, wokol kazdego
kwadratu po 4 rzedy koronki - kwadraty laczy sie ze soba symetrycznie w 4
rzedzie. po polaczeniu jeszcze wokol 5 i 6 rzad koroneczki. w oryginale jest
bialy, a ja robie ladnym trawiastym zielonym. problem w tym, ze robota
domowa i uczelniana lezy, a ja nad tymi lisciami :-))))

maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-03-05 18:54:03

Temat: Re: szydelkowy trans :-)
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZESC!
I dobrze! Robota nie zajac nie ucieknie!
Pozdawiam. Beazuku

maja napisał(a):

> [...]
> bialy, a ja robie ladnym trawiastym zielonym. problem w tym, ze robota
> domowa i uczelniana lezy, a ja nad tymi lisciami :-))))

B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-03-05 20:54:51

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

A ja juz kilka razy odrabiałam po godzinach zaspanie do pracy po tym, jak
siedziałam w nocy nad obrusem z frywolitki...o posprzataniu gruntownym
mieszkania i pracy magisterskiej nie wspomnę...Robota nie Gołota,nie
ucieknie...Zosia

1. Data: 2003-03-05 22:43:04

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

no to mamy podobne problemy (?)
Pisze prace dyplomowa i mam tez problemy z sumieniem, gdy biore sie za
robotke, ale moja prof. mnie pociesza, ze w czasie pisania pracy doktorskiej
zrobila na drutach koc. Tak, ze to jest chyba normalne, zawsze potrzeba
obiektu do odreagowania. A sprzata sie najlepiej jak sie ma cos do
zrobienia, pilnego na uczelnie; bo jak tu przy brudnych oknach sie uczyc?

MonikaB

1. Data: 2003-03-05 23:19:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Mar 2003 19:28:46 +0100, "maja"
<m...@c...pl> wrote:

> [...]
>bialy, a ja robie ladnym trawiastym zielonym. problem w tym, ze robota
>domowa i uczelniana lezy, a ja nad tymi lisciami :-))))

na robote czas przyjdzie, Ty sie wyzyj w lisciach debu? a jakie
one? ciekawam baardzo

podzielam szal szydelkowy, szyciowy, drutowy, patchworkowy, etc

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-06 05:56:47

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

A mogłabyś podesłać wzorek?
Jandulka-maniak szydełka?

1. Data: 2003-03-06 10:35:38

Od: "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

i mnie, bo ja tez ostatni maniak szydełkowy :)
--
* o * Olcia
* ,/\,

1. Data: 2003-03-06 11:31:39

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny ! chetnie bym Wam wzorek przyslala, niestety nie mam skanera ani
widokow, zeby gdzies takowy pozyczyc .... moze ktos inny ma ?
maja (Rzeszow)

Lustereczko z krzyżykami
duża, prostokątna serweta szydełkowa
PCS na jpg