szydlo - link

1. Data: 2005-08-09 21:03:30

Temat: szydlo - link
Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy tutaj Szanowne Panie dotarły?
Milion serwetek...
http://photo.163.com/openalbum.php?username=hakkamik

na dalszych stronach też bardzo fajne rzeczy...

Joe

2. Data: 2005-08-10 07:46:44

Temat: Re: szydlo - link
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hmmmmmm... Czy mnie wzrok myli (-4,5) czy tam nie ma schematów tylko opis
kolejnych rzędów??? A poza tym, zamiast kilku pierwszych zdjęć wyswietla mi się
kłódka. Zamknięta, rzecz jasna
Pozdrawiam
Urszula, której się strasznie nie chce pracować

3. Data: 2005-08-10 13:11:49

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kłódka. Zamknięta, rzecz jasna
> Pozdrawiam
> Urszula, której się strasznie nie chce pracować

?????
Niektóre pliki są zahasłowane (te z kłódkami) ale te które widać to są
okładki do tego co siedzi w środku. Przeciez tam są całe książki!! Na dole
strony jest strzałka żeby sobie wyświetlać następne strony. Są tam
czasopisma z ciuchami, zabawki, encyklopedia drutów, makrama, stroje dla
lalek, krzyżyki i tony innych rzeczy!!!

Joe

4. Data: 2005-08-10 13:57:27

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Joe
> Joe, dzięki, rzeczywiście jest tego bardzo dużo, ale czy to ja nie potrafię
znaleźć, czy rzeczywiście nie ma tam schematów ?
Tadela

5. Data: 2005-08-10 17:04:16

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znaleźć, czy rzeczywiście nie ma tam schematów ?
> Tadela

Może akurat te które otwierałaś są opisowe niestety...
Joe

6. Data: 2005-08-10 21:03:59

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joe" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
> A czy tutaj Szanowne Panie dotarły?
> Milion serwetek...
> http://photo.163.com/openalbum.php?username=hakkamik
>
> na dalszych stronach też bardzo fajne rzeczy...
>
> Joe

Wiele rzeczy - chyba pójdę na kurs angielskiego

pozdrawiam
Aga

7. Data: 2005-08-12 21:42:15

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joe" <
>A czy tutaj Szanowne Panie dotarły?
> Milion serwetek...
> http://photo.163.com/openalbum.php?username=hakkamik
>
> na dalszych stronach też bardzo fajne rzeczy...
>
> Joe
****************
Swietne ! Dawno takiej kopalni nie spotkalam !!!
Dzieki wielkie :-D

--
Ania K :-)

****
moje fotki : http://pg.photos.yahoo.com/ph/aniatrsb/my_photos

(druty)sukienka !!!
Tani akryl w Łodzi :D
odnośnie wzoru
DRUTY i zaraz bedzie kolrjny problem - jak raglan?
[Szydełko] śliczna sukienka