(szydlo:-) serweta z elementow

1. Data: 2006-07-13 20:28:45

Temat: (szydlo:-) serweta z elementow
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje schematow na serwete z laczonych koronka szydelkowa kwadratow
z plotna. Znalazlam zaledwie dwie takie w necie i jakos mnie nie powalily.
Marzy mi sie taka ogromna na stole :-), elegancka, bogata :-)
Moze macie lineczki na takie cuda?

--
Pozdrawiam - T0SIA

2. Data: 2006-07-13 23:03:26

Temat: Re: (szydlo:-) serweta z elementow
Od: "Elżbieta S." <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysłałam na razie tylko zdjęcia.
Jeśli coś ci sie spodoba to odpisz.

Ela

3. Data: 2006-07-14 14:55:38

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy Ci coś to da, ale opis na bieżnik z kwadratów
(materiał i szydełkowa koronka) był zamieszczony w Diana. Robótki
Ręczne nr 1 (119) 2001 na str. 27. Spokojnie można zrobić na
podstawie opisu serwetę. Mnie bieżnik powalił. Może masz jakiegoś
zaprzyjaźnionego zbieracza Robótek Ręcznych, a bywa i tak, że
można archiwalne Robótki zamówić, może jeszcze ten numer gdzieś
się u nich wala na składzie. Pozdr. Mono

4. Data: 2006-07-14 17:08:56

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mono napisał(a):
> [...]
> można archiwalne Robótki zamówić, może jeszcze ten numer gdzieś
> się u nich wala na składzie. Pozdr. Mono

dzieki za rade :-)
ale chyba juz znalazlam dzieki Eli to o co mi chodzilo :)

--
Pozdrawiam - T0SIA

XXX Heritage 752 Dominique
haft norweski