tabletki anty+krwawienie

1. Data: 2001-06-08 20:23:30

Temat: tabletki anty+krwawienie
Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 3 miesiecy biore tabletki Valette (w Polsce ponoc dopiero od 6
miesiecy dostepne) i pod koniec opakowania 3 pojawilo sie krwawienie
takie jak przy miesiaczce. W zwiazku z tym mam pytanie czy nalezy z
tym bezzwlocznie udac sie do lekarza i odstawic tabletki, czy tez moze
dodatkowe krwawienie pod koniec 3 opakowania tabletek nie jest takie
straszne. Czy moze byc to zwiazane z duzym stresem i zmiana otoczenia,
bo tego wlasnie doswiadczam. Dziekuje z gory za odpowiedz.

Ania (gościnnie z innego konta)

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

2. Data: 2001-06-09 11:14:06

Temat: Re: tabletki anty+krwawienie
Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maseł wrote:

> takie jak przy miesiaczce. W zwiazku z tym mam pytanie czy nalezy z
> tym bezzwlocznie udac sie do lekarza i odstawic tabletki, czy tez moze

Udać się do lekarza. Czy odstawić - dopiero on odpowie.

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *
* http://www.luke.eu.org/ *

3. Data: 2001-06-09 15:00:29

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Komsta odpowiedzial :

> Udać się do lekarza. Czy odstawić - dopiero on odpowie.
>
> --
> * Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *

Zgadzam sie, powiklania w trzecim miesiacu brania tabletek wskazuja na potrzebe
zmiany leku.

Pozdrawiam

dradam

Procite - publikacje medyczne
Antybiotyki + alkohol
zawał kostny - co to jest?
BSE juz w Czechach w Duszejowie , niedaleko Jihlavy (na Czesko-Morawskiej Wysoczyznie)
poważnie o dziwnych sprawach