tabletki antykon.-coś nie tak

1. Data: 2004-01-04 18:57:21

Temat: tabletki antykon.-coś nie tak
Od: "p" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna bierze od miesiąca tabletki antykoncepcycje, skołczył jej się
właśnie 21 dniowy cykl brania po którym powinna dostać okres, ale go niedostała.
W między czasie współżyliśmy. Czy to oznacza że jest w ciązy?

2. Data: 2004-01-04 20:06:43

Temat: Re: tabletki antykon.-coś nie tak
Od: "zadziorek" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

generalnie jesli chodzi o okres bo braniu pigulek
to u wielu osob wystepuja anomalie, szczegolnie
jak sie bierze pierwszy raz
na twoim miejscu nie martwil bym sie o to tylko czekal

moja znajoma dostala okres 3-4 tyg po zakonczeniu
brania pigulek

3. Data: 2004-01-04 20:17:09

Od: "lek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niedostała.
> W między czasie współżyliśmy. Czy to oznacza że jest w ciązy?

Spokojnie bez paniki! okres nie musi byc zaraz po zakonczeniu tabletek to ze
dziewczyna brała przez 21 dni to dobrze. Natomiast miesiączka moze pojawić
sie np. w 22dniu 23 itd. nie onacza to wcale ze jest w ciązy. Warto jeszcze
poczekac. Jednaknalezy pamietac ze tydzien po odstawieniu jednego listka
tabletek nalezy rozpocac kolejny chyba ze rezygnuje sie z tej metody
antykoncepcji. Mam pytanie czy to jest pierwszymiesic brania tabletek w jej
zyciu czy moze wczesniej juz próbowała? Udziele fachowej porady . Prosze
nawet pisac na moj adres.

4. Data: 2004-01-04 20:17:13

Od: p...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

2 dni

5. Data: 2004-01-04 20:17:16

Od: "p" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

2 dni

6. Data: 2004-01-04 20:26:53

Od: "p" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak jest to pierwszy raz kiedy bierze tabletki, niejakie dwu fazowe Cilesty.
Będe wdzięczny za każdą radę. Acha i jeszcze pytanko, to w takim razie w jakich
granicach może wachać się ten okres po takiej pierwszej "serii" i jeśli te
wachania będą sporo odbiegały od normy to co z sexem? Mam uczulenie na latex,
więc ten sposób antykoncepcyjny ma być dla nas substytutem prezerwatym Z góry
dziękuję za radę

7. Data: 2004-01-04 20:56:47

Od: "Monika" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
niedostała.
> W między czasie współżyliśmy. Czy to oznacza że jest w ciązy?

A ile czasu minelo od tych 21 dni?

8. Data: 2004-01-04 21:22:25

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> 2 dni

W zasadzie miesiaczka powinna wystapic po 3 dniach. Ja tabletki koncze
zawsze w srode
a miesiaczka pojawia sie sobota/niedziela.

Szanna

9. Data: 2004-01-04 22:07:05

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niejakie dwu fazowe Cilesty.
Poprawka: Cilest jest jednofazowy. pewnie chodziło o to, ze są to tabletki
dwuskładnikowe

10. Data: 2004-01-04 22:08:19

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2 dni

spokojnie zaczekajcie jeszcze trochę. okres ma sie pojawić w 7-dniowej
przerwie, a nie natychmiast po odstawieniu pigułek. tym bardziej, ze jest to
pierwsze opakowanie pigułek- odchylenia od normy mają sie prawo zdarzyc.

Heviran i alkohol
bóle głowy
mozliwe ze OT
Powstaje strona ...