tabletki antykoncepcyjne

1. Data: 2004-03-20 16:03:18

Temat: tabletki antykoncepcyjne
Od: "N." <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam pytanie. od dwoch lat biore tabletki antykoncepcyjne (Logest). ostatnio
dowiedzialam sie, ze chcac miec zdrowe dzieci, nalezy odczekac az 10 lat (!!!)
czy ktos z Was moglby mi napisac czy to prawda?

aha, mam jeszcze jedno pytanie. mam problemy z cera. mam juz prawie 22 lata a
ciagle pojawiaja sie jakies neispodzianki :) nie wyglada to jak tradzik
mlodzienczy-tzn nie mam calej buzi w krostki ale jednak ciagle pojawiaja mi sie
takie bolace krostki, szczegolnei na czole. niektorzy twierdza ze to stres.
czy moze to miec jakis zwiazek z tym ze biore tabletki? czy tabletki moga
pogarszac stan mojej skory? moja watroba cos szwankuje.. moze ma to cos
wspolnego wlasnie z tym?

bede bardzo wdzieczna za pomoc

pozdrawiam
N.

2. Data: 2004-03-20 16:20:12

Temat: Re: tabletki antykoncepcyjne
Od: vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

N. wrote:
> [...]
> dowiedzialam sie, ze chcac miec zdrowe dzieci, nalezy odczekac az 10 lat (!!!)
> czy ktos z Was moglby mi napisac czy to prawda?

To bzdura.

. niektorzy twierdza ze to stres.
> czy moze to miec jakis zwiazek z tym ze biore tabletki? czy tabletki moga
> pogarszac stan mojej skory? moja watroba cos szwankuje.. moze ma to cos
> wspolnego wlasnie z tym?

A zapytalas dermatologa?
Tabletka antykoncepcyjna najczesciej poprawia stan skory.
Vlad

3. Data: 2004-03-20 17:01:21

Od: "N." <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zapytalas dermatologa?
> Tabletka antykoncepcyjna najczesciej poprawia stan skory.
> Vlad

tak pytalam. przepisal mi jakas masc (robiona) ale nei pomoglo.

N.

4. Data: 2004-03-21 09:34:30

Od: "N." <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dowiedzialam sie, ze chcac miec zdrowe dzieci, nalezy odczekac az 10 lat (!!!)

a czy moglibyscie mi jeszcze powiedziec czy to prawda?

N.

5. Data: 2004-03-21 13:22:43

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

N. <l...@b...pl> napisał(a):

> )
> a czy moglibyscie mi jeszcze powiedziec czy to prawda?

a) Vlad wyraźnie już Ci napisał
b) Użyj resztek szarych komórek i zastanów się przez 30 sekund, jakby to
wszystko wyglądało, gdyby rzeczywiście istniała taka konieczność. I co, jakie
wnioski?

JoP

6. Data: 2004-03-21 16:11:48

Od: <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(!!!)
> czy ktos z Was moglby mi napisac czy to prawda?

Wg. mojej ginekolog po Diane-35 nalezy odczekac jeszcze z miesiac-dwa,
bo ze względu na jej zasadnicze dzialanie - antyandrogenowe - moze sie
kumulowac w organizmie.
Natomiast po innych (zwyklych antykoncepcyjnych) nie trzeba czekac, o ile
pamietam to nawet proponowala mi wlasnie Logest na ten miesiac po Diane,
gdybym sie decydowala na dziecko ;)
Pzdr
3

7. Data: 2004-03-21 17:23:01

Od: vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@i...pl wrote:

> Wg. mojej ginekolog po Diane-35 nalezy odczekac jeszcze z miesiac-dwa,
> bo ze wzgl?du na jej zasadnicze dzialanie - antyandrogenowe - moze sie
> kumulowac w organizmie.

Ciekawa teoria , tyle ze nie oparta o evidence based medicine.
Vlad

8. Data: 2004-03-21 17:53:48

Od: "N." <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję za odpowiedź
pozdrawiam

N.

9. Data: 2004-04-01 06:19:07

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

N. ( l...@b...pl ) napisał:
> [...]
> tradzik mlodzienczy-tzn nie mam calej buzi w krostki ale jednak ciagle
> pojawiaja mi sie takie bolace krostki, szczegolnei na czole. niektorzy

Co do cery, to jeśli lubisz słodycze to z nich zrezygnuj. I mniej potraw
mącznych w diecie.
Iwona

10. Data: 2004-04-01 10:03:13

Od: "Ewa" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jakoś tak wyszło, że nikt nic o wątrobie Ci nie odpisał, a to faktycznie może
mieć związek z tabletkami. Zrób badania i rozważ ich odstawienie

Prośba o pomoc w tłumaczeniu
Czeski film?
Czeski film?
Czeski film?