tabletki antykoncepcyjne, a opalanie

1. Data: 2003-06-25 07:16:15

Temat: tabletki antykoncepcyjne, a opalanie
Od: "julka" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy biorąc tabletki antykoncepcyjne (Cilest), moge sie opalać, czy są jakieś
przeciwwskazania?

Julka

2. Data: 2003-06-25 08:19:25

Temat: Re: tabletki antykoncepcyjne, a opalanie
Od: "Andrzej_W" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "julka" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> Czy biorąc tabletki antykoncepcyjne (Cilest), moge sie opalać, czy są
jakieś
> przeciwwskazania?

Co prawda sie na tym nie znam, ale koleżanka miała wtedy duże plamy (jasne i
ciemniejsze przebarwienia) i niektórzy mogli się domślać , że to w wyniku
tabletek.
Pozdrawiam,
A.

3. Data: 2003-06-25 10:37:14

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej_W" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ciemniejsze przebarwienia) i niektórzy mogli się domślać , że to w wyniku

czasem moga sie zdarzyc takie dolegliwosci, ale gdyby byly czeste, to
solaria by zbankrutowaly a na plazach byliby tylko faceci i stare baby

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

4. Data: 2003-06-25 13:50:22

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

estrogeny uwrażliwiają skórę na UV; moga pojawić się przebarwienia
posłoneczne- nie sposób jednak przewidzieć czy i kiedy się pojawią; radze
zawsze na wszelki wypadek stosować filtry

5. Data: 2003-06-25 20:25:56

Od: "A&A Kotwica" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "julka" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> Czy biorąc tabletki antykoncepcyjne (Cilest), moge sie opalać, czy są
jakieś
> przeciwwskazania?

Brałam tabletki (różne) przez ponad cztery lata i wcale z tego powodu słońca
nie unikałam.
Piegi owszem miałam, bo piegus całe życie jestem, ale żadnych dodatkowych
plam nie zauważyłam..(a inne skutki uboczne owszem, ale to już po
odstawieniu)
pozdr
Ania

6. Data: 2003-06-25 21:12:35

Od: "Ewelina" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam alergię na słońce i stosuję tabletki antykoncepcyjne i jakoś nie
zauważyłam żadnych zmian na skórze. Mogą się pojawić chyba dopiero jak się
przedawkuje słoneczko i najprawdopodobniej nie ma to większego związku z
zażywaniem doustnej antykoncepcji.
Przyłączam się do opinii przedmówców odnośnie kremów z filtrem i rozwagi w
korzystaniu z kąpieli słonecznych pozdrawiam.

E.

Zgaga
Zatkane ucho
Antybiotyk i co dalej?