tabletki antykoncepcyjne - troche inne niz zwykle pytanie ;)

1. Data: 2004-07-08 18:33:55

Temat: tabletki antykoncepcyjne - troche inne niz zwykle pytanie ;)
Od: Nea <x...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie zastanawiam teoretycznie :) co sie dzieje jesli branie tabletek
(powiedzmy ze sa to pierwsze tabletki anty w zyciu) zacznie sie nie od 1
dnia miesiaczki tylko np w srodku cyklu. Czy wtedy dzialanie anty bedzie
zachowane i czy okres przesunie sie i wystapi dopiero po skonczeniu
tego opakowania? No i czy to nie rozregulje calkowicie cyklu?

pozdrawiam
Nea

2. Data: 2004-07-08 19:15:36

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zachowane i czy okres przesunie sie i wystapi dopiero po skonczeniu
> tego opakowania? No i czy to nie rozregulje calkowicie cyklu?

nie wiem jak z zachownaiem dzilania anty. ale okres powinnien pojawic sie po
ostatniej pigulce ,moze wystapic krawienie ,rozreguluje cykl? wlasnie piguly
go reguluje kiedy chcesz miec okres to masz .
p.

3. Data: 2004-07-09 07:28:27

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (powiedzmy ze sa to pierwsze tabletki anty w zyciu) zacznie sie nie od 1
> dnia miesiaczki tylko np w srodku cyklu. Czy wtedy dzialanie anty bedzie

jesli zaczniesz brac w srodku cyklu, juz po owulacji, to i tak nie ma raczej
szansy zebys zaszla w ciaze, a jesli przed owulacja, to nie wiem czy dawka
1-2 tabl. wystarczy zeby ja zablkowac, ale nie sadze
tak wiec na pewno przy tym pierwszym opakowaniu nie liczylabym na efekt
antykoncepcyjny

i czy okres przesunie sie i wystapi dopiero po skonczeniu
> tego opakowania?

trudno powiedziec, moze tak byc, ale raczej pojawia sie tez plamienia
wczesniej, cykl sie rpzreguluje
zasada jest poza tym prosta- rozpoczynasz pierwsze opakowanie w 1 dniu cyklu
i tyle, wtedy mozesz liczyc, ze wszystko bedzie ok

pozdrawiam
Agnieszka

Świnka..?
dotyczy licówek
leczenie kanałowe zębów
wycięcie migdałka
Prosze o pomoc...co to moze byc ? JAMA USTNA - PROBLEM