tajemnicza awaria kosiarki ;)

11. Data: 2014-05-04 07:33:56

Temat: Re: tajemnicza awaria kosiarki ;)
Od: "A_K" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris <k...@g...com> :

> Nie żebym się czepiał ale Twoa usenoptowa twórczość to tylko czepialstwo.
> Napisz coś na termat w końcu.

Było to do przewidzenia, na oczy juz Ci sie rzucilo.
Nie pij tyle, a zobaczysz jaki swiat jest piekny.

12. Data: 2014-05-04 21:33:15

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 4 maja 2014 07:33:56 UTC+2 użytkownik A_K napisał:

> By�o to do przewidzenia, na oczy juz Ci sie rzucilo.

https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!activit
y/pl.rec.dom/vnG3qLlwM_QJ

https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!activit
y/pl.misc.budowanie/moIQwsgYvMUJ

13. Data: 2014-05-05 09:12:28

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.05.2014 18:20, A_K pisze:
> Użytkownik <k...@g...com> :

> Większego debila w usenecie jak Ty nie widziałem!

Aaaa, MD drób obsrany dokarmiał... Tylko po co? ;)

Orange FunPack - ma ktoś?? opinie
Skoki napięcia...
odkurzacz bezworkowy tzw cyklon...
spowalniacz, hamulec drzwi przesuwnych