tak dla rozerwania :)

1. Data: 2002-09-25 12:35:08

Temat: tak dla rozerwania :)
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś ma niezawodny sposób na grypę i tym podobne przypadłości bo
ju z wytrzymać nie mogę a dośc wytrzymała bestja jestem :)

2. Data: 2002-09-25 12:42:38

Temat: Re: tak dla rozerwania :)
Od: "Scalamanca" <s...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Może ktoś ma niezawodny sposób na grypę i tym podobne przypadłości bo
> ju z wytrzymać nie mogę a dośc wytrzymała bestja jestem :)

Grzany Agribikaver albo grzaniec (grzane piwo z miodem, goździkami, gałką
muszkatołową i cynamonem; najlepiej nadaje się Lech), albo mleko z masłem i
miodem (gorące). Wszystkie 3 propozycje są pyszne, można stosować zamiennie,
byle z umiarem. :P

To dla ciała, a dla umysłu muzyka, film, książka i pogawędka z przyjaciółmi.
:)

Jeśli przypadłość po tym nie minie, to prznajmniej znosić ją będzie łatwiej.
:)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

3. Data: 2002-09-25 12:55:49

Od: "W.Jablonski" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

na grype to cieply oklad z modych piersi

W.

4. Data: 2002-09-25 13:02:29

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"W.Jablonski" napisał(a):

> na grype to cieply oklad z modych piersi

No tak ale to nie dla wszystkich do zastosowania bo.... na przykład
jakaś żona czyjaś mogłaby mieć coś na przeciw :-) gdyby jej ślubny na
grypę stosował taką terapię a poza tym to przy takiej terapi po co
wogóle zdrowieć

Pozdrawiam Piotr

5. Data: 2002-09-25 13:10:09

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):

> Grzany Agribikaver albo grzaniec (grzane piwo z miodem, goździkami, gałką
> muszkatołową i cynamonem; najlepiej nadaje się Lech), albo mleko z masłem i

Witaj

Tak no myślę że mleko mogę swobodnie przedawkować ale powiedz co to
jest ten Agribikaver

Mniemam że alkohol jakowyś

A jak już o winnach i tym podobnych używkach Polecam czerwone wino Król
David

Pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2002-09-25 13:24:22

Od: "Scalamanca" <s...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak no myślę że mleko mogę swobodnie przedawkować ale powiedz co to
> jest ten Agribikaver

Wino oczywiście. Podobno o właściwościach leczniczych. :)

Scally

7. Data: 2002-09-25 14:10:30

Od: "Radzio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M wklepał:

> Może ktoś ma niezawodny sposób na grypę i tym podobne przypadłości bo
> ju z wytrzymać nie mogę a dośc wytrzymała bestja jestem :)

Antybiotyków na pewno nie zalecam (chyba, że to ciężki stan). Dużo
witaminek, najlepiej naturalnych, zwłaszcza wit. C.
Ubrać się ciepło i nie siedzieć przed kompem tylko wyjść na "świeże"
powietrze. W domu pewnie masz sporą koncentrację wirusa i innych
drobnoustrojów. A na dworze to nawet piwko lepiej smakuje (ja zalecam
zimne).
Dopiero jak wyzdrowiejesz to w nagrodę dostaniesz okład z młodej piersi
i może coś więcej ;)
Trzeba być w pełni sił do takich igraszek.

Życzę zdrowia, Radzio

8. Data: 2002-09-25 15:19:54

Od: Figurine <f...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca napisał(a):
> Wino oczywiście. Podobno o właściwościach leczniczych. :)

Agribikaver czyli 'bycza krew', popularne wino węgierskie

Pozdrowienie
Robert

9. Data: 2002-09-25 19:48:26

Od: "Mariza" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radzio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Piotr M wklepał:

z wytrzymać nie mogę a dośc wytrzymała bestja jestem :)

Od lat szczepię szczepionką antygrypową Pasteura. Niestety szczepionka nie
podlega dopłatom do leków i jest dość kosztowna, ale albo daje pełną
odporność, albo grypę przechodzi się bardzo łagodnie
Mariza

10. Data: 2002-09-25 19:54:29

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariza napisał(a):

> [...]

> podlega dopłatom do leków i jest dość kosztowna, ale albo daje pełną
> odporność, albo grypę przechodzi się bardzo łagodnie

Witaj

W tym roku nie zdażyłem sie zaszczepić bo gdy juz byłem u lekarza po
szczepionke okazało sie ze już choruje więc się nie da .... Tak to jest
jak się jest facetem i kontaktu nawet z najładniejsza panią doktor
(służbowego ) unikam jak mogę :-)

Pozdrawiam
Piotr

K Ch