tak sie bawi tak sie bawi

1. Data: 2011-01-10 12:15:50

Temat: tak sie bawi tak sie bawi
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

... kolejny polski rzad.

Jak sie ma owe 37 mln ZEBRANE w tegorocznej WOSP, przeznaczone na
zycie i przezycie,
do tych 358 mln Z BUDZETU, o ktorych ponizej.

W kwestii mojego zdania na temat:
Jestem przeciwko tej, i podobnym do ponizszej, decyzjom rzadu.
Nie glosowalam na tych ludzi.

Uwazam, ze w obecnej sytuacji finansowej kraju, takie decyzje sa po
prostu nieetyczne.
Tak, wiem, jestem glupia marzycielka, a moje idealy moge sobie w buty.

http://wyborcza.pl/1,75478,8903420,Mimo_oszczednosci
_rzad_znalazl_358_mln_na_Muzeum_II.html

Rada Ministrów podjęła we wtorek uchwałę w sprawie ustanowienia
programu wieloletniego "Budowa Muzeum II wojny Światowej w Gdańsku".
Program będzie realizowany w latach 2011-2014, pod nadzorem ministra
kultury. Na jego sfinansowanie zostanie przeznaczone
358 432 000 zł z budżetu państwa.

2. Data: 2011-01-10 12:17:46

Temat: Re: tak sie bawi tak sie bawi
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
y.googlegroups.com...
[...]

____

I czy ono musi byc tak brzydkie?????

Tego jednego nie rozumiem - architektury rodem ze snu szalonego
przedszkolaka.

MK

3. Data: 2011-01-10 12:19:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Na jego sfinansowanie zostanie przeznaczone
>358 432 000 zł z budżetu państwa.

Przez cztery lata, ale... jesli nie powstaloby, wowczas bylby krzyk, ze
szwaby robia muzea wypedzonych a tusek ich popiera bo nic nie robi. Jak sie
nie obrocisz doopa zawsze z tylu.

4. Data: 2011-01-10 12:22:54

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-10 13:15, Hanka pisze:
> [...]
> Program będzie realizowany w latach 2011-2014, pod nadzorem ministra
> kultury. Na jego sfinansowanie zostanie przeznaczone

To ja tez jestem przeciwna. Kolejny martyrologiczny koszmarek. Ciagle
musimy zyc przeszloscia sprzed ponad 70 lat? Nosz, przedszkoli brakuje,
szkol brakuje, szpitale jak w Afryce. Zle sie dzieje w panstwie polskim...
I.

5. Data: 2011-01-10 12:26:30

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:igetn7$bid$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> szkol brakuje, szpitale jak w Afryce. Zle sie dzieje w panstwie polskim...

Ja bym wolała... sieć ścieżek rowerowych....
Mogłabym nawet śmigać "ku pamięci".

Wiesz, coś dobrego dla życia z punktu widzenia i praktycznego, ale i
radosnego.

A nie tylko pomniki i groby....
I żeby to chociaż ładne było, a nie koszmarki takie.

MK

6. Data: 2011-01-10 12:31:50

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:igetn7$bid$1@inews.gazeta.pl...

> Ja bym wolała... sieć ścieżek rowerowych....

AbstraHujac od zadluzenia i wypedzonych - nie wyobrazam sobie wiekszego
bledu wspolczesnych niz niedopilnowanie pamieci o IIWS i to odpowiednio
mocno zaakcentowanej. Ostatni swiadkowie umieraja. A powtorka z rozrywki w
ramach cyklicznosci historii ciagle jest mozliwa, ludzie sa ciagle tacy
sami.

7. Data: 2011-01-10 12:33:53

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ramach cyklicznosci historii ciagle jest mozliwa, ludzie sa ciagle tacy

Dobrze, to dokumentujmy, zbierajmy wspomnienia, udostępniajmy je
multimedialnie i nie budujmy juz kolejnych grobowców, proszę.

MK

8. Data: 2011-01-10 12:35:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze, to dokumentujmy, zbierajmy wspomnienia, udostępniajmy je
> multimedialnie i nie budujmy juz kolejnych grobowców, proszę.
>
> MK

A jak już budujmy, to może jakiś kawałek dobrej architektury (chociaż), a
nie kolejne pudełko wbite w ziemię, jakby spadło na nią z dużej wysokości.

MK

9. Data: 2011-01-10 12:40:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze, to dokumentujmy, zbierajmy wspomnienia, udostępniajmy je
> multimedialnie i nie budujmy juz kolejnych grobowców, proszę.

Jasne, kazdy archeolog bedzie zainteresowany.

10. Data: 2011-01-10 12:41:21

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> A jak już budujmy, to może jakiś kawałek dobrej architektury (chociaż), a
> nie kolejne pudełko wbite w ziemię, jakby spadło na nią z dużej wysokości.

No wlasnie, Auschwitz tez powininen jakis wizjoner poprawic.

Narodowiec
UBI ME TUGA ZA TOBOM...
SZILVIA
IXCELENCJI...