tak sie bawi tak sie bawi

11. Data: 2011-01-10 12:42:55

Temat: Re: tak sie bawi tak sie bawi
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:igev5b$gmk$1@mx1.internetia.pl...

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> No wlasnie, Auschwitz tez powininen jakis wizjoner poprawic.

To chyba zupełnie inna bajka mam wrażenie.
Choć słowo bajka zupełnie tu nie pasuje.

MK

12. Data: 2011-01-10 12:46:05

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Jasne, kazdy archeolog bedzie zainteresowany.

Ghoście, ten kraj jest po to, żeby nam i kolejnym pokoleniom dobrze tu się
żyło. A dobre życie nie oznacza wyłącznie życia przeszłością, czy poważnego
stosunku do tego życia. To też wiatr we włosach, śmiech i chwile, kiedy
rzeczywistość napełnia Cię zachwytem (np. z powodu niesamowitego światła w
budynku). Znajdźmy może równowagę, by i Ghosty i Vilary dobrze tu się czuły.

MK

13. Data: 2011-01-10 12:46:50

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Jasne, kazdy archeolog bedzie zainteresowany.

Pracujesz w zwycięskiej pracowni architektonicznej???

:-P

MK

14. Data: 2011-01-10 12:46:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba zupełnie inna bajka mam wrażenie.

Gusta gustami, mi ten projekt akurat dobrze pasuje pod muzeum 2 wojny -
pudelko wbite w ziemie.

15. Data: 2011-01-10 12:48:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pracujesz w zwycięskiej pracowni architektonicznej???

Pracuje na dokladnie drugim krancu Polski i zupelnie nie w architekturze ani
budownictwie.

16. Data: 2011-01-10 12:50:59

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Gusta gustami, mi ten projekt akurat dobrze pasuje pod muzeum 2 wojny -
> pudelko wbite w ziemie.

Mnie się zupełnie nie podoba, ale to już kwestia guścików.

MK

17. Data: 2011-01-10 12:53:17

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ghoście, ten kraj jest po to, żeby nam i kolejnym pokoleniom dobrze tu się
> żyło. A dobre życie nie oznacza wyłącznie życia przeszłością, czy
> poważnego stosunku do tego życia.

Kto tu proponuje jakies "wylacznie"? Sprobuj wylaczyc na chwile miotacz
zerojedynkowy.

Powiem tak, za chwile niemcy (jakas ich grupa) rozmiekcza pamiec o wojnie,
swiadkowie wymra. Jak sadzisz ile potrzeba by rozbudzic demony nazizmu ect.,
gdy braknie ropy a dżihad rozwinie skrzydla?

18. Data: 2011-01-10 12:56:47

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 13:19, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Przez cztery lata, ale... jesli nie powstaloby, wowczas bylby krzyk, ze
> szwaby robia muzea wypedzonych a tusek ich popiera bo nic nie robi.
> Jak sie nie obrocisz doopa zawsze z tylu.

No wieem, szczegolnie to ostatnie zdanie
bardzo prawdziwe byc.

Ale widzisz, niby wiem, nibym obficie szkolona,
a szlag mnie trafia, bo chcialabym nieco inaczej.
Wydaje mi sie, ze lepiej dla ludzi.

Ale, no coz.

Humanizm przegrywa z pieniedzmi.
W szerokim obu pojec znaczeniu.

19. Data: 2011-01-10 12:57:44

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swiadkowie wymra. Jak sadzisz ile potrzeba by rozbudzic demony nazizmu
> ect., gdy braknie ropy a dżihad rozwinie skrzydla?

Jeszcze ze dwa pokolenia.
To w naszym wieku nie zamierza jeszcze wymierać, a wstręt do wojny ma równo
wdrukowany.

Co do pokolenia o oczko młodszego, to znam tylko jednostki utracjuszowskie i
żyjące chwilą, a tym wojna jest zupełnie obca.

Nie będę rozmawiać o innych Niemcach, bo brak mi danych.

A w sumie czemu akurat Niemcy a nie Kitajcy, czy inny zapalczywy naród z
Globalnej Wiochy zaopatrzony w broń globalnego zasięgu?

MK

20. Data: 2011-01-10 12:59:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):
> ... kolejny polski rzad.
>
> Jak sie ma owe 37 mln ZEBRANE w tegorocznej WOSP, przeznaczone na
> zycie i przezycie,
> do tych 358 mln Z BUDZETU, o ktorych ponizej.
>
> W kwestii mojego zdania na temat:
> Jestem przeciwko tej, i podobnym do ponizszej, decyzjom rzadu.
> Nie glosowalam na tych ludzi.
>
> Uwazam, ze w obecnej sytuacji finansowej kraju, takie decyzje sa po
> prostu nieetyczne.
> Tak, wiem, jestem glupia marzycielka, a moje idealy moge sobie w buty.
>
> http://wyborcza.pl/1,75478,8903420,Mimo_oszczednosci
_rzad_znalazl_358_mln_na_Muzeum_II.html

> [...]
> Program będzie realizowany w latach 2011-2014, pod nadzorem ministra
> kultury. Na jego sfinansowanie zostanie przeznaczone

Katole walczą o zamordowanie dzieciaków, państwo zamorduje niedługo
wszystkich żyjących, bo najważniejsza jest przeszłość, celebracja, a
nie życie ludzi, rozwój współczesny. Ano właśnie, tu z państwem trzeba
walczyć o życie.

Narodowiec
UBI ME TUGA ZA TOBOM...
SZILVIA