tak sie bawi tak sie bawi

61. Data: 2011-01-10 16:58:32

Temat: Re: tak sie bawi tak sie bawi
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1i7ilvws7jgyk$.1d8pdq99gs076$.dlg@40tude.net...

> Tesz tak sondzem :-/
> Może jakieś karuzele, szklane kule, trochę dobrej muzyki? - no jak można
> pokazywac ludziom taki szajs...
> :-///

Tak! Tak! Karuzel, karuzel i muzyka, a obok mury jak się pną do góry, a
łańcuch się kołysze u polskich nóg...

62. Data: 2011-01-10 17:00:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 05:24:25 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> No kurcze, to PO CO wysoka swiadomosc?

Żeby miało co spadać.

> Po co cywilizacje?

Żeby ginęły (kiedy im już ta świadomość spadnie do zera) robiąc miejsce dla
nowych.

63. Data: 2011-01-10 17:02:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 06:16:50 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Moje marzenie o Edenie.
> Ze tak powiem.
>
> Bez wojen, na ten przyklad.
>
> Wtedy nie byloby tematu Muzeum Wojny.
> I wielu innych.

A marzeń o świecie bez pieniędzy i paliwa nie masz? Nie? - no to przestań
marzyć o świecie bez wojen, bo wychodzisz na naiwną.

64. Data: 2011-01-10 17:03:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 16:38:36 +0100, DeDe napisał(a):

> Jakie tam "wspólne" pieniądze? "Wspólne" pieniądze to masz ze swoim
> facetem. Naród liczy ze 40 milionów obywateli i spora część z nich może
> być za tym, żeby budować muzea. No i jakie znowu duperele? Państwo
> prowadzi swoją politykę historyczną i kulturalną, ale ma zaprzestać,
> ponieważ bydło oczekuje wyłącznie żarcia i igrzysk? A dotacje do teatrów,
> książek, czasopism - też potępisz? Luzu trochę:)

Dokładnie.

65. Data: 2011-01-10 17:04:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 07:47:43 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Każdy płaci podatki i z moich podatków kupuje się badziewia.

Globuś, z jakich TWOICH podatków?

66. Data: 2011-01-10 17:04:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 17:58:32 +0100, Panslavista napisał(a):

> Tak! Tak! Karuzel, karuzel i muzyka, a obok mury jak się pną do góry, a
> łańcuch się kołysze u polskich nóg...

I striptiz!
:-///

67. Data: 2011-01-10 17:09:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Mon, 10 Jan 2011 07:47:43 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> Globu�, z jakich TWOICH podatk�w?

Ludzie w szpitalach zdychają, a ty chcesz pomniki budować, to
świadczy, że personel psychiatryczny powinien zająć się personelem
politycznym. Cmętarzysko z Polski zrobicie....EEEE tu jeszcze żyją. Z
narodu podatków, czyli każdego z nas.

68. Data: 2011-01-10 17:24:07

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I striptiz!
> :-///

Waleni i kaszalotów!

69. Data: 2011-01-10 17:29:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 18:24:07 +0100, Panslavista napisał(a):

> Waleni i kaszalotów!

I serpentyny!

70. Data: 2011-01-10 17:30:58

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 18:02, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Mon, 10 Jan 2011 06:16:50 -0800 (PST), Hanka napisa (a):

> A marzen o wiecie bez pieniedzy i paliwa nie masz?

Mam.

Narodowiec
UBI ME TUGA ZA TOBOM...
SZILVIA