tak sie bawi tak sie bawi

81. Data: 2011-01-10 19:28:23

Temat: Re: tak sie bawi tak sie bawi
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-10 20:08, Ghost pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:igfipf$i25$3@inews.gazeta.pl...

> Zejdz na ziemie, Niemcy wcale sie dak wspaniale nie rzadza. Ile
> zmarnowali w nrd, ilu cwaniakow tam zarobilo, to Polska w te 20 lat nie
> wyprodukowala ani ulamka tego. Schoedera tez beda karmic z rurociagu, za
> ktory beda placic... a co do muzeow maja oni ich takze sporo.

Napisalam przeciez "w pozytywnych zalozeniach".
Niemcy maja podobne mertyrologiczne gowna w kontenerowych ilosciach czy
moze nowoczesne muzea, sluzace edukacji dzieci i mlodziezy?
Kto patrzy z przeszlosc, sra tym samym na przyszlosc.
I.

82. Data: 2011-01-10 19:28:42

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A powinno się kojarzyć z... czymś optymistycznym, prawda?
> :-/

Nie. Ale mogłoby nie być paskudne w formie.

MK

83. Data: 2011-01-10 19:29:55

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> MY się nadajemy, spoko, obronimy Was, JAK ZAWSZE :-/

Ooo super Ixi, to sobie wygodnie usiądę i poczytam (porozwijam cywilizację
:-PPP), a Ty walcz.

To ustalone?

MK

84. Data: 2011-01-10 19:30:31

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ani ulamka tego. Schoedera tez beda karmic z rurociagu, za ktory beda
> placic... a co do muzeow maja oni ich takze sporo.

Taa, ale jednak nieźle przegonili nas cywilizacyjnie....

MK

85. Data: 2011-01-10 19:32:43

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-10 20:26, niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Bo to kolejne, identyczne rozerwane pudełko: patrz pomnik ofiar
> katastrofy w Smolensku (na Powązkach), patrz projekt muzeum
> historycznego w Wawce. Paskudne i bez pomysłu.

Widać artystycznie Polacy potrafią tylko rozrywać... pudełka

Qra
--
limitowana

86. Data: 2011-01-10 19:34:39

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-10 20:09, Ghost pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:igfijp$i25$2@inews.gazeta.pl...

> Target to biezace i przyszle pokolenia, moze jednak doczytaj watek.

Wiem o co Wam, katolom martyrologicznym, chodzi. Spoko. Moim genoniosom
martyrologiczne koszmarki nie sa potrzebne. I pokazywac tego im nie
zamierzam. Nie widze celu w karmieniu na sile dzieciaki tym, co bylo 70
lat temu. Historia historia, ale takich depresyjnych zakatkow jest juz w
Polandzie wystarczajaco. Bylyby natomiast zadowolone z kolejnych
"Kopernikow" (Wa-wa), jakiegos odpowiednika londynskiego Muzeum Historii
Naturalnej czy Muzeum Techniki. I pewnie ucieszyloby je, gdyby nie
musialy zaiwaniac do 5-krotnie przeludnionej szkoly na 3 zmiany. Ale
watpie, czy zakumasz...
I.

87. Data: 2011-01-10 19:35:50

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyjedź do mnie. Są. Na zapadłej podkieleckiej wsi.

No właśnie a u mnie (w Wesołej) nie ma.
Są lasy, są główniejsze drogi z dużym ruchem, które aż by się prosiły o
ścieżki wzdłuż, bo strach jeździć.....
Cala dzielnica jest po prostu jednym wielkim parkiem (władza mówi na to:
dzielnica-ogród), więc aż się prosi...

W ogóle w Wawce ścieżki prowadzone są kawałkami.
A potem to chyba rower na grzbiet i dziękujemy.

A zawsze, jak tylko się pojawią [ścieżki], to zaraz pojawiają się tłumy
rowerzystów - po prostu ludzie chcą jeździć i czuć się bezpiecznie.
Jak widzę rowerzystę jadącego jezdnią (przecież po chodniku nie wolno skoro
jest ograniczenie do 50 km prawie w całym mieście) i mijające go o włos
autobusy, to skóra mi cierpnie.

MK

88. Data: 2011-01-10 19:40:15

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2011-01-10 20:26, niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Widać artystycznie Polacy potrafią tylko rozrywać... pudełka

> [...]

No cienka jest ta nasza architektura bardzo.
Albo inaczej: gust zleceniodawców (kaso-dzierżców) jest jaki jest.

Polecam szanownej uwadze budynek TVP (jak dowiedziałam się, że architekt,
który zaprojektował budynek startuje na prezydenta Wawki, to od razu
przeszła mi chęć, żeby na niego głosować), albo znajdujący się niedaleko
budynek Zeptera w formie... "ślicznego" dzbanuszka.

Mnie takie brzydactwa wkurzają.

MK

89. Data: 2011-01-10 21:23:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam szanownej uwadze budynek TVP

Nieno, to jest miszczostfo.

90. Data: 2011-01-10 21:27:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:igfmko$2sf$1@inews.gazeta.pl...

> Napisalam przeciez "w pozytywnych zalozeniach".

W pozytywnych to szybciej, ale ja sie odnioslem do autostrady vs muzea.

> Niemcy maja podobne mertyrologiczne gowna w kontenerowych ilosciach czy
> moze nowoczesne muzea, sluzace edukacji dzieci i mlodziezy?

Maja m.in. wybielajace bzdety nt. wypedzonych.

> Kto patrzy z przeszlosc, sra tym samym na przyszlosc.

Ale co Ty tymi fekaliami tak rzucasz?

Kogo historia nie nauczy (np. co to nacjonalizm, faszyzm itp), ten
doswiadczy jej dobrodziejstw na wlasnej skorze.

Narodowiec
UBI ME TUGA ZA TOBOM...
SZILVIA
IXCELENCJI...